Ik heb meerdere meldingen gekregen dat de klanten niet ingelogd geraken, dit ook zelf geprobeerd maar inderdaad foutmelding..
Algemeen probleem?
Ik heb meerdere meldingen gekregen dat de klanten niet ingelogd geraken, dit ook zelf geprobeerd maar inderdaad foutmelding..
Algemeen probleem?
Ik kreeg er gister ook een melding van. Ik heb toen een reset voor het wachtwoord gestuurd en daarna een order van die klant ontvangen. Dus wellicht is het met de reset alsnog gelukt. Maar raar is het wel.
Zelfde opmerking van een klant ontvangen.
Na inloggen, winkelwagen leeg.
Bij mij lijkt het na een test te werken. Is er al een melding van gemaakt?
Ik vraag me wel eens af of topic’s over mogelijke ‘storingen’ zonder tag naar iemand van MWW wel direct worden opgemerkt.
Dus bij echte storingen kun je veel beter bellen/mailen etc want die berichten krijgen ze zeker.
De community doen ze eigenlijk (voor zover ik dacht te weten) als andere webwinkeliers er geen antwoord op hebben en zij (mww) wel. (Uitzonderingen daargelaten)
Zo heb ik het tenminste begrepen
Ik lees vrijwel alles wat er wordt geplaatst. Ik ben alleen niet elke minuut online op de community. Mocht je een bug ervaren is het het snelste om contact met support op te nemen.
Wat betreft deze situatie. Er waren vanochtend wat stuiters die dit veroorzaakt kan hebben. Zijn de meldingen van afgelopen paar uur of niet?
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.