Vraag

klanten kunnen niet inloggen

• 14 December 2022
  • 6 reacties
  • 103 Bekeken

Ik heb meerdere meldingen gekregen dat de klanten niet ingelogd geraken, dit ook zelf geprobeerd maar inderdaad foutmelding.. 

Algemeen probleem? 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik kreeg er gister ook een melding van. Ik heb toen een reset voor het wachtwoord gestuurd en daarna een order van die klant ontvangen. Dus wellicht is het met de reset alsnog gelukt. Maar raar is het wel. 

Badge +2

Zelfde opmerking van een klant ontvangen.
Na inloggen, winkelwagen leeg.

Reputatie 3
Badge +1

Bij mij lijkt het na een test te werken. Is er al een melding van gemaakt?

Ik vraag me wel eens af of topic’s over mogelijke ‘storingen’ zonder tag naar iemand van MWW wel direct worden opgemerkt. @Ebbe wellicht kun jij dat beantwoorden? Lezen jullie dagelijks alles door of is het beter bij dit soort zaken even te taggen of mailen, bellen? 

Reputatie 6
Badge +5

@Annico Dit is een community die in de eerste plaats voor ons (de klanten) is. 
Dus bij echte storingen kun je veel beter bellen/mailen etc want die berichten krijgen ze zeker.

De community doen ze eigenlijk (voor zover ik dacht te weten) als andere webwinkeliers er geen antwoord op hebben en zij (mww) wel. (Uitzonderingen daargelaten)

Zo heb ik het tenminste begrepen

Reputatie 3
Badge +1

@Richard Precies! Vraag me soms echter af of er naast een melding hier (wat fijn is) ook gemaild of gebeld is. Bellen gaat super snel en dan zijn ze iig op de hoogte als er iets relevants aan de hand is. Anders gebeurd er denk ik vrij weinig. Hopelijk wordt dit nog even extra aangekaart als reminder. 

Reputatie 7
Badge +16

Ik lees vrijwel alles wat er wordt geplaatst. Ik ben alleen niet elke minuut online op de community. Mocht je een bug ervaren is het het snelste om contact met support op te nemen. 

Wat betreft deze situatie. Er waren vanochtend wat stuiters die dit veroorzaakt kan hebben. Zijn de meldingen van afgelopen paar uur of niet?