Vraag

Klanten kunnen geen bestelling afronden

• 1 May 2022
  • 4 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Helaas heb ik weer te maken met een klant die geen bestelling kan plaatsen. Dit een klant die de moeite neemt om het te melden, maar wie weet hoeveel ik al ben misgelopen. Ik kreeg zojuist onderstaand bericht:

Ik heb al meerdere keren op verschillende dagen geprobeerd om een bestelling te plaatsen, maar krijg steeds een leeg scherm als ik een product aan het winkelmandje toevoeg. Hierdoor kan ik de bestelling niet afronden. Ik gebruik firefox op iPhone.

Super vervelend natuurlijk! Hebben meer ondernemers dit soort berichten ontvangen?

4 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Klinkt alsof de (noodzakelijke) cookies op de een of andere manier geblokkeerd worden bij de klant. Dit is nodig om producten aan de winkelwagen te kunnen toevoegen. Gebruikt de klant wellicht een cookie-blocker? Heeft de klant geprobeerd de bestelling te plaatsen op een ander apparaat of met een andere browser? Ik heb persoonlijk geen soortgelijke berichten ontvangen.

Reputatie 1
Badge +2

Bedankt @Goedhoesje.nl voor je reactie! Ik heb de klant al gevraagd of hij de bestelling op een ander apparaat of met een andere browser wil proberen te plaatsen. Ter aanvulling heb ik zojuist de klant nog geïnformeerd over de cookies n.a.v. jouw bericht. Ben benieuwd. 

Reputatie 6
Badge +8

Krijg ook van een klant het volgende bericht, ze kan de bestelling niet afronden. Gaat er iets mis @Ebbe @Arjan 

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb het meteen even zelf ook geprobeerd (gewoon om zeker te weten).
Bij mij gaat alles gewoon goed en blijft het winkelwagentje gevuld.

Theoretisch kan het natuurlijk dat het apparaat wat de klant gebruikt zo dichtgetimmerd zit dat cookies helemaal niet werken (heb ik ook soms bij klanten). En als ‘noodzakelijke’ cookies niet gebruikt kunnen worden dan werkt ook het winkelwagentje niet (meer)

Reageer