Vraag

Klanten kunnen de bestelling niet afronden vanwege missende info

  • 3 May 2022
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

In de laatste week hebben zich al 3 (buitenlandse) klanten bij mij gemeld dat ze hun bestelling niet kunnen afronden, want als ze hun adresgegevens ingevuld hebben, krijgen ze de melding:

Het betreft een klant uit de UK, maar ook iemand uit Canada. De 3e klant is ook Engelstalig, maar weet het land (nog) niet.
Het vreemde is, als ik zelf de info overneem en invul, loopt het formulier gewoon door! De postcode is de grote verdachte omdat deze landen een spatie in de postcode hebben, maar de klant zegt dat hij dit ook al geprobeerd heeft, met hetzelfde resultaat.

Het zou al helpen als het formulier aangeeft WELKE info er mist, dan kun je gerichter aanpassen.

Is iets bekend over dit probleem?
B.v.d.
Tim's Classic Parts


1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen,

We hebben meerdere meldingen gekregen dat dit fout gaat. We hebben het in onderzoeken en zullen een bericht plaatsen als er een oplossing is gevonden.
Het probleem lijkt te ontstaan bij ingelogde bezoekers die hun adres uit het adressenboek halen. Je zou deze klanten dus eventueel kunnen adviseren om handmatig hun adres in te voeren of een bestelling te plaatsen zonder in te loggen. 

Reageer