Vraag

Klant krijgt steeds melding onvoldoende voorraad

• 17 September 2021
  • 5 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik hoop dat iemand de oplossing heeft. Mijn klant krijgt steeds de melding in de winkelwagen als ze wil bestellen, onvoldoende voorraad. Nu heb ik het zelf getest en ik krijg dat ook. Kan het wezen dat het bij iemand anders in de winkelmand ligt? Klant probeert al 3 dan te bestellen.

Ik heb een foto toegevoegd van de melding die je dan krijgt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi,

Kan het zijn dat de klant het aantal verhoogd vanuit de winkelwagen? (en niet vanaf de artikel pagina het aantal ingegeven heeft)
Als dat zo is ga dan eens naar het artikel zelf en controleer daar of de aangegeven voorraad er is.

Ik begrijp dat dit voor de hand ligt maar ik heb dit zelf ook weleens vanuit de winkelwagen verkeerd gedaan.

Reputatie 1
Badge +1

Klopt, ik had hem even verwijderd, nu doet ie het wel weer....heel bijzonder! Nou kijken of de klant wel kan bestellen. Bedankt voor je tijd!👍🤗

Reputatie 4
Badge +6

Klopt, ik had hem even verwijderd, nu doet ie het wel weer....heel bijzonder! Nou kijken of de klant wel kan bestellen. Bedankt voor je tijd!👍🤗

Kijk dat is top! Ik had al zo’n vermoeden dat dit hem ging worden. Helemaal goed graag gedaan.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Joost, dank voor je antwoord, dat is niet het probleem. Als ik zelf test heb ik het ook, ik doe er echt maar 1 in de winkelwagen. Ik ben er bij toeval achtergekomen dat 1 artikel (de mangosap) waarschijnlijk het probleem veroorzaakt. Zodra deze eruit is dan gaat het wel. De voorraad hiervan staat op 1, dus het zou geen probleem moeten geven. Ik ga nog even verder kijken en hoop de oplossing te vinden, waarom die ene het probleem veroorzaakt😊

Reputatie 4
Badge +6

Hoi,

Ik probeerde op je site de mangosap te vinden maar het is me niet gelukt. (Wel genoeg andere dingen voor in de keuken) ;) Ik wilde het ook even testen voor je. (wellicht ben je hem nu aan het weggooien en opnieuw aanmaken?)

In dit soort gevallen kijkt meestal @Ebbe of iemand anders van MWW in de database of ze iets raars zien aan het artikel wat dit kan verklaren. Dus wellicht krijg je maandag reactie.

Reageer