Beantwoord

Klant kan artikel niet in winkelmandje doen.

• 26 November 2020
  • 11 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik kreeg een bericht via social media dat iemand een artikel in het winkelmandje wilde doen, maar deze kwam niet in het winkelmandje…..ze stuurde een video mee.

Ik heb alles nagekeken en zelf geprobeerd, mij lukt het wel.
Ook familie laten proberen...lukt ook gewoon!

Wat kan er aan de hand zijn?

Bij mijn instellingen zie ik niks raars….

GR Cindy

icon

Beste antwoord door Ebbe 27 November 2020, 11:35

Bekijk origineel

11 reacties

Super toevallig heb ik precies het zelfde! Ook een klant van mij liet me weten producten niet in haar winkelmandje te kunnen plaatsen. Bij mij zelf lukt het wel en ik zie ook niets geks. De klant probeert het op haar desktop. Ik ben ook heel benieuwd wat hier de oorzaak van kan zijn.

Groet, Eveline

Reputatie 7
Badge +16

@CindyS @LichtenFijn weten jullie toevallig in welke browser de klant zoekt? @CindyS Je mag de video ook altijd delen met support via info@mijnwebwinkel.nl

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +2

Ik hoop wel dat er snel een oplossing voor gevonden kan worden, stel dat er meer klanten tegenaan lopen, maar dat niet melden…….

Beste Ebbe,

Ik ga het navragen van de browser. Ik heb ook een filmpje gekregen van de klant maar daarin zie ik zoekbalk van de zoekmachine niet dus ik heb het even gevraagd. 
Kan het te maken hebben met de cookies? De klant zegt dat ze dacht dat ze ze geaccepteerd had, maar misschien werkt er iets niet goed bij de acceptatie?

Groet Eveline

De klant gebruik Google chrome als browser

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb het filmpje gestuurd naar jullie mail.

mvg Cindy

Reputatie 3
Badge +2

IK heb nog geen antwoord over de browser, maar is het niet raar dat dat iets zou moeten uitmaken?

Reputatie 7
Badge +16

IK heb nog geen antwoord over de browser, maar is het niet raar dat dat iets zou moeten uitmaken?

Nee dat klopt, maar dan weten we wel waar we moeten zoeken. Elke browser werkt anders en zelfs elke versie van een browser werkt weer anders. Omdat het bij jou wel werkt, vermoed ik dat er iets in de browser zit. Dit moeten we troubleshooten, vandaar de vraag over de browser. Support gaat het uitzoeken, en mochten zij nog meer vragen hebben, nemen ze contact op. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +2

Ok bedankt! Ik heb helaas nog altijd geen antwoord van haar….

Reputatie 3
Badge +2

Ook zij gebruikt Google Chrome….en het lukt haar nog steeds niet!

Antwoord van support voor @LichtenFijn 

Hi Cindy, 

Mij lukt het ook gewoon, heel vreemd dat het de klant niet lukt. Je zou even kunnen vragen of de klant het in een andere browser probeert. Ik verwacht dat het met de browser of de versie daarvan te maken heeft (deze is dan te oud). Het legen van de geschiedenis kan ook nog wel eens helpen. Het kan zijn dat er iets is opgeslagen in de browser waardoor dit komt. 

Daarnaast als het dan niet lukt zou je kunnen vragen welke browser en versie daarvan de klant gebruikt, dan gaan we verder uit op onderzoek. 

hoor het graag als we nog iets voor je kunnen doen!

Tip: Wil je snel antwoord op je vraag? Stel ‘m op de Mijnwebwinkel Community.

Groeten,

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb dit ook een enkele keer teruggekoppeld gekregen, toen bleek dat de klant een cookie-blocker had geïnstalleerd op zijn apparaat. Hetzij via een browser-extensie, hetzij via een aparte software. Als de cookie-blocker de functionele cookies blokkeert, zal de klant geen producten in de winkelwagen kunnen plaatsen.

Oplossing is de klant de cookie-blocker te laten uitschakelen, via een andere browser te laten proberen (desnoods via geheime / privé stand), of het liefst via een ander apparaat.

Reageer