Vraag

Klant account

  • 25 November 2022
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Goedemiddag,

Ik merk dat de laatste tijd klanten veel problemen ondervinden met het bestellen op een klantaccount. 

De grootste ergernis en tegelijk ook het punt dat veel klanten af kunnen haken is het moment wanneer klanten hun winkelwagen vol hebben achteraf gaan inloggen op hun account. Want dat is tenslotte stap 1 in het bestelproces… Het resultaat is dan een lege winkelwagen en kan de klant alles opnieuw gaan invoeren, niet iedereen heeft daar dus zin in en haakt af.

Dus bestaat de mogelijkheid dat de bestelde producten gewoon blijven staan in de winkelwagen ook als de klant achteraf inlogt? Zo niet dat denk ik dat dit heel snel aangepast moet worden.


1 reactie

Reputatie 2
Badge +3

Goedemiddag,

We horen dit vaker terug. In dit topic is het ook besproken. Het productteam is hiervan op de hoogte gesteld en gaat ermee aan de slag.

Reageer