Beantwoord

Kan factuur niet innen

• 1 September 2020
  • 10 reacties
  • 121 Bekeken

Badge

Goede morgen,

Ik kan factuur 20200163 niet innen , ( had groen licht om de bestelling te verzenden) Ik heb met Klarna  contact opgenomen , maar verwijzen mij door naar mijnwebwinkel.

Met vriendelijke groet,

Helene Strijker

icon

Beste antwoord door Ebbe 1 September 2020, 11:45

Bekijk origineel

10 reacties

Badge

Sorry was intern bedoeld

Reputatie 7
Badge +16

Hi Helene,

Maakt niet uit, ook met deze vraag kun je hier terecht. Vind je het goed dat ik probeer om de order te innen? 

Groet,
Ebbe

Badge

Ja als dat kan , dan  graag

Reputatie 7
Badge +16

Mij lukt het ook niet. Ik ga verder zoeken naar een oplossing.

Reputatie 7
Badge +16

@Helenelivingstyle Het bedrag komt niet overeen met het te innen bedrag, daarom lukt het innen niet. We kunnen de order herstellen door het bedrag aan te passen naar het te innen bedrag. Het order bedrag wordt dan verlaagd met €2,05. Dit bedrag is dan niet meer te innen. 

Ik heb de opdracht nog niet doorgegeven aan het ontwikkelteam omdat ik het eerst met jou wil afstemmen. Ben je akkoord om de order aan te passen zodat je €75,95 kunt innen?

Groet,
Ebbe

Badge

Ik ga akkoord, ik had het zelf nog niet gezien, maar vraag waar zit er een verschil in de factuur en het betaalde bedrag, want ik had het paar weken ook al , was het verschil nog groter, maar ik had artikel niet op voorraad, heb het bedrag geannuleerd en was ook een klant uit Belgie.

Alvast bedankt voor je inzet.

Reputatie 7
Badge +16

Top, ik heb het verzoek weggelegd bij onze ontwikkelaars. Zodra het is aangepast, laat ik het jou weten zodat de order geïnd kan worden. 

Wat de exacte oorzaak is weet ik niet. We hebben maandag een fix geïmplementeerd die ervoor moet zorgen dat dit niet meer mogelijk is. 

Groet,
Ebbe

Badge

Goede morgen. 

Het is nog steeds niet gelukt om de factuur te innen.

Met vriendelijke groet,

Helene

Reputatie 7
Badge +16

Hi Helene,

Goed dat je het doorgeeft! Ik heb dit gepolst bij het ontwikkelteam, zij hebben de order alsnog kunnen innen. 

Groet,
Ebbe

Badge

Ik hoop dat het nu gelukt is.

Dank voor de moeite.

Groetjes,

Helene

Reageer