Vraag

Juiste prijzen worden niet weergegeven

• 17 November 2021
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo,

Wellicht dat iemand mij kan helpen. Ik heb op mijn website op 2 pagina’s een keuzelijst staan met producten met + kosten. De berekening gaat daarin niet goed. Prijs is origineel €9,95 en met +€6,00 moet hij op €15,95 terecht komen maar hij blijft op €14,95 staan (zelfs als ik in het systeem €+7,00 inzet). Dit geld voor 2 keuzelijsten waarbij de prijs niet goed wordt berekend. 

Kan iemand mij hierin helpen?

4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @CountryatHome bedankt voor je reactie. Ik heb alles nagekeken en de prijzen aangepast in de keuzelijst (op dezelfde wijze als ik ze ook aangepast heb), maar nog steeds veranderd er niets.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @CountryatHome bedankt voor je reactie. Ik heb alles nagekeken en de prijzen aangepast in de keuzelijst (op dezelfde wijze als ik ze ook aangepast heb), maar nog steeds veranderd er niets.

Als je bij de keuzelijsten wijzigingen aanbrengt, worden deze niet autom. doorgevoerd bij het artikel zelf. Daar moet je de veranderingen ook aanpassen. Zo kun je meerdere keuzelijsten voor andere artikelen gebruiken. Volgens mij werkt het nu goed toch, ik zag nu €15,95 staan 😊 

Nou dat is dus heel raar want ik heb woensdag ochtend de prijswijzigingen wel doorgevoerd in de keuzelijsten en dat ging prima. De juiste (sale) prijzen werden getoond, maar het weer wijzigen gister avond ging dus niet. Heel vreemd. 

Ik heb vanmorgen via Messenger contact gehad met mijnwebwinkel en na hun antwoord heb ik dus de prijzen bij de artikelen zelf aangepast. Zij snapte ook niet hoe ik het in de ochtend wel kon aanpassen en in de avond niet meer via de keuzelijst. Maar het is geregeld.

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @Bliszkids heb je de prijs aangepast bij de Inhoud/keuzelijsten of bij het artikel zelf? Anders even bij het artikel zelf kijken of de prijs goed wordt weergegeven en zonodig aanpassen. 

Reputatie 6
Badge +9

Hoi @CountryatHome bedankt voor je reactie. Ik heb alles nagekeken en de prijzen aangepast in de keuzelijst (op dezelfde wijze als ik ze ook aangepast heb), maar nog steeds veranderd er niets.

Als je bij de keuzelijsten wijzigingen aanbrengt, worden deze niet autom. doorgevoerd bij het artikel zelf. Daar moet je de veranderingen ook aanpassen. Zo kun je meerdere keuzelijsten voor andere artikelen gebruiken. Volgens mij werkt het nu goed toch, ik zag nu €15,95 staan 😊 

Reageer