Vraag

Ideal betalingen komen niet door (buckaroo)

  • 14 November 2022
  • 0 reacties
  • 15 Bekeken

Ik ben geswitcht van Klarna naar Buckaroo (daar had ik nog een account), dus gegevens stonden nog in MWW.

Nu komen er bestellingen binnen via ideal en staan op “niet afgerond” (grijs rondje). Gelijk zelf een test gedaan (wat eerst wel goed ging).

Maar nu krijg ik zelf ook als ik bestel, direct een pagina “bestelling bevestigen” met de gegevens, maar geen optie om ook echt te kunnen betalen, wel de zin “Uw betaling is nog bezig. Voltooi de betaling of annuleer deze om een nieuwe betaaloptie te selecteren”. Maar je kunt alleen nog maar op ‘annuleer betaling’ klikken.

 

Dus daar gaat iets niet goed aan de achterkant en geen idee hoe ik dit moet oplossen. Kan iemand van MWW hier svp naar kijken of mij laten weten wat ik moet doen?


0 reacties

Geen reactie

Reageer