Het ontvangen en verwerken van orders is natuurlijk een van de belangrijkste onderdelen bij het beheren van je webwinkel. Om dat proces te optimaliseren gaan we graag met je in gesprek.
Door meerdere betrokken winkeliers zoals jij te spreken over dit onderwerp vormen we ons een beter beeld van jullie werkwijzen en pijnpunten. Jouw input nemen we vervolgens mee bij het verbeteren van het orderproces.
Normaal zouden we je graag uitnodigen op ons kantoor of bij jou langskomen, maar in tijden van Covid-19 is het verstandiger om elkaar op afstand te spreken. We nodigen je daarom graag uit voor een videogesprek!
Iedereen kan zich aanmelden voor een videogesprek met ons via deze link:
https://calendly.com/mijnwebwinkel/hoe-verwerk-jij-je-orders
Daar kun je zelf een afspraak met ons inplannen. We hebben in september tijd vrijgemaakt in onze agenda’s, maar let op: Vol = Vol. In de bevestiging staat een link voor het videogesprek.
Let op: Voor dit gesprek zijn wel een webcam en microfoon vereist zodat we elkaar goed kunnen zien en horen.
Tot snel!

User Experience designers bij Mijnwebwinkel