Vraag

Het bestelproces loopt vast

• 29 December 2021
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Wij kregen een berichtje van een klant dat zij in het bestelproces vastlopen. 

Als zij hun bestelling willen afronden, kunnen zij niet hun eigen adresgegevens invullen en niet verder doorgaan om de betaling af te ronden. Nu heb ik gebeld met jullie klantenservice daar werd gezegd dat we beter mollie kunnen installeren. Dit is geen oplossing voor het probleem. We werken met de andere webshop al meer dan een jaar met Klarna zonder problemen en willen dat ook met in2bamboe.nl 

Wie heeft er een passende oplossing voor dit probleem.

Er staat : er ging ets mis, probeer het opnieuw

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Gaat het mis met of zonder account … ik heb een proefbestelling gedaan en inderdaad zonder account kom je op de foutmelding uit. In verband met mogelijke storingen bij betaalproviders is het te adviseren om 2 providers te hebben, zodat je bij een storing direct op de ander over kunt gaan en de shop er geen/weinig last heeft.

Dat begrijp ik Windsurfer 2 betaalproviders is veiliger, maar het is bijna ondenkbaar dat Klarna een betaalstoring  krijgt die langer dan twee uur gaat duren. Dus is dit voor mij geen noodzaak. Het probleem ligt hier denk ergens binnen mww. De andere webshop die wij hier hebben draait zonder problemen met Klarna.

Reageer