Vraag

Goedgepickt.nl

• 23 February 2022
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Goedemorgen,

Zijn er hier mensen die met goedgepickt werken? Ik ben me erin aan het verdiepen of het een toegevoegde waarde heeft wat betreft het beter structureren qua inkopen.

Ik hoor graag jullie eventuele ervaringen.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Goedemiddag,

Ik kende het product goedgepickt niet en heb net hun informatie gelezen op hun website.

De informatie die ik daarvandaan haal ziet er goed uit. De aangeboden functionaliteiten lijken een goede aanvulling op de Mijnwebwinkel software.

Met name de koppeling met leveranciers, de artikel bestel niveaus en locatie codes.

Ook het importeren van artikelen lijkt me een goede toevoeging.

Wat mij wel wat zorgen baarde was de lijst met aandachtspunten die Goedgepickt heeft opgemaakt over de koppeling met Mijnwebwinkel, waarbij afhalen en vooraf betalen een issue kunnen zijn.

Mijn aandachtspunten:

• werkt het samen met de kassa app
  • hoe snel worden wijzigingen gemaak in MWW doorgevoerd in GGP.
  • hoe denkt MWW over de koppeling 
  • hoe kan je omgaan met genoemde afhalen en vooraf betalen issues.

Het grote pluspunt is mijn inziens dat het een welkome verbetering in het logistieke proces is.

Je kunt het 14 dagen uitproberen, het zou je een eind op weg kunnen helpen. Ik denk dat ik dat ook ga doen.

Wat mij wel wat zorgen baarde was de lijst met aandachtspunten die Goedgepickt heeft opgemaakt over de koppeling met Mijnwebwinkel, waarbij afhalen en vooraf betalen een issue kunnen zijn.

Het komt door een beperking van Mijnwebwinkel, echter kan je in GoedGepickt middels automatische acties een prima oplossing ervoor realiseren. Je kan namelijk instellen in GoedGepickt; als afleveradres-naam gelijk is aan de afhaallocatie van jouw shop, dat je dan de bestelling markeert als een afhaalbestelling. Problem solved :) 

• werkt het samen met de kassa app

De kassa app maakt bestellingen aan in de shop, welke GoedGepickt weer importeert. Omdat deze bestelling al afgerond is, wordt deze niet als ‘te picken’-gemarkeerd. De productvoorraad wordt wel gemuteerd. Dus dat gaat helemaal goed!

• hoe snel worden wijzigingen gemaak in MWW doorgevoerd in GGP.

Er worden 1 keer per 15 minuten bestellingen opgehaald, waarbij je nog 1 extra moment op de dag kan inplannen met een tijd om geforceerd bestellingen op te halen. Daarnaast kan je ook altijd zelf nog op een knop ‘Bestellingen importeren’ klikken, waarmee het direct nogmaals gebeurt.

Voorraadwijzigingen worden vanuit GoedGepickt direct doorgezet richting jouw Mijnwebwinkel aanbod.

• hoe denkt MWW over de koppeling 

Zou me niet voor kunnen stellen dat ze er verkeerd over denken! :) We ervaren een prettige samenwerking met MWW! :)

Het grote pluspunt is mijn inziens dat het een welkome verbetering in het logistieke proces is.

Sowieso! En nog veel meer!

Je kunt het 14 dagen uitproberen, het zou je een eind op weg kunnen helpen. Ik denk dat ik dat ook ga doen.

Wees welkom! Ik laat je graag in een uurtje zien wat je met GoedGepickt allemaal kan doen tijdens een vrijblijvende demo. Je kan dat via onze website plannen:  https://www.goedgepickt.nl/online-demo/ Tot snel?!

Reageer