Gezocht: Testers voor nieuwe betaalinstellingen pagina

• 10 November 2020
  • 11 reacties
  • 278 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

In de komende weken gaan we een vernieuwde pagina lanceren voor het instellen van de betaalproviders in je beheeromgeving. Intern hebben we hier al veel aan gesleuteld en getest, maar we zijn voor de laatste fase nog op zoek naar een groep winkeliers die hier met ons mee wil testen, zodat we de laatste puntjes op de i kunnen zetten.

De focus voor deze test is de beheeromgeving, als je deelneemt zal de instellingen pagina omgezet worden naar de nieuwe pagina. Mochten er onverhoopt fouten in zitten waar je niet mee verder kan, kunnen we de oude pagina voor je terugzetten.

Laat in een reactie weten of je geïnteresseerd bent, ik zorg voor de rest :ok_hand:

Alvast bedankt!

Bart

11 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hoi Bart, 

Mocht je nog mensen zoeken willen wij je altijd helpen.

Reputatie 7
Badge +10

Wij willen ook wel mee doen

Reputatie 7
Badge +9

Ik wil ook wel helpen! Echter heb ik alleen Mollie als betaalprovider, dus heel spannend zal het bij mij niet zijn. :wink:

Reputatie 7
Badge +16

Super! We sturen jullie morgen een bericht met wat instructie, zodat je weet wat er gewijzigd is en waar je op kunt letten. 

Bedankt alvast!

Groet,
Ebbe

Toppers! Zoals Ebbe zei, ik kom er morgenochtend even op terug met aandachtspunten. Alvast bedankt!

Groet,
Bart

Reputatie 7
Badge +8

Zet ons er maar bij ook. We hebben nog geen grote aantallen bestellingen maar we doen gewoon mee als het helpt.

Badge

In de komende weken gaan we een vernieuwde pagina lanceren voor het instellen van de betaalproviders in je beheeromgeving. Intern hebben we hier al veel aan gesleuteld en getest, maar we zijn voor de laatste fase nog op zoek naar een groep winkeliers die hier met ons mee wil testen, zodat we de laatste puntjes op de i kunnen zetten.

De focus voor deze test is de beheeromgeving, als je deelneemt zal de instellingen pagina omgezet worden naar de nieuwe pagina. Mochten er onverhoopt fouten in zitten waar je niet mee verder kan, kunnen we de oude pagina voor je terugzetten.

Laat in een reactie weten of je geïnteresseerd bent, ik zorg voor de rest :ok_hand:

Alvast bedankt!

Bart

Hoi Bart, 

Ik heb 2 websites bij jullie. 1 particulier en B2B, wellicht is de combi voor jullie interessant om te testen, ik help graag mee1 

Groetjes, Maria

(leukstekadootjes.nl & leukstekadootjes-wholesale.nl)

Goedemorgen allemaal!

Ik heb jullie een mail gestuurd met wat achtergrondinformatie over de wijzigingen en de aandachtspunten bij het testen.

Mochten er vragen zijn, trek vooral aan de bel!

Groet,

Bart

Reputatie 1
Badge

Zoek je nog proefkonijnen? Kom maar door met de instructies. 

Reputatie 1
Badge

Goedemiddag, 
Je mag ons ook meenemen, willen graag meekijken / helpen!!

Groetjes Sandy

Hallo Bart, wij willen wel bijdragen!

Reageer