Beantwoord

gewicht en verzendkosten twee keer verschillend berekend....

• 22 January 2021
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi,

Ik heb nu twee keer hetzelfde aantal producten verkocht, maar er wordt twee keer een ander bedrag berekend voor de verzendkosten….

Iemand een idee hoe dit kan?

Ik heb het gewicht zo ingesteld dat er 3 in een brievenbusenveloppe passen, dat is bij de 1e bestelling ook zo berekend.

Nu heb ik precies dezelfde order, maar  wordt er ineens een normaal pakket berekend aan verzendkosten…

Nu staat de product voorraad in de min, omdat ik ze vandaag weer binnen krijg, maar dat zal er toch niet mee te maken kunnen hebben?

Ik hoor het graag als iemand een idee heeft!

gr cindy

icon

Beste antwoord door Nanaas 24 January 2021, 13:41

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Ach ja natuurlijk ☺, hij had beter niks in kunnen vullen,  dan was het goedkoper ombte verzenden en geen probleem wanneer het bezorgd zou worden.…

Thanks! Gr cindy

Reputatie 6
Badge +8

Zou het kunnen zijn dat de tweede order gekozen heeft voor een PostNL afhaalpunt?

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Nanaas , dat niet, hij had wel gekozen voor een  bezorgen vanaf een bepaalde dag…

Maar dat lijkt mij geen invloed hebben op de prijs.

Gr Cindy

Reputatie 6
Badge +8

Hoi @Nanaas , dat niet, hij had wel gekozen voor een  bezorgen vanaf een bepaalde dag…

Maar dat lijkt mij geen invloed hebben op de prijs.

Gr Cindy

Dat denk ik wel. Want een brievenbuspakketje kan altijd bezorgd worden (want past in de brievenbus), dus wanneer je een bepaalde dag aangeeft zal het automatisch “behandeld” worden als gewone pakketpost. 😉

Reputatie 6
Badge +8

Ach ja natuurlijk ☺, hij had beter niks in kunnen vullen,  dan was het goedkoper ombte verzenden en geen probleem wanneer het bezorgd zou worden.…

Thanks! Gr cindy

Dat klopt! :blush:  Graag gedaan.

Reageer