Vraag

Gehackt

• 18 January 2022
  • 11 reacties
  • 208 Bekeken

Vanavond 2 bestellingen ontvangen, waar de klanten via ideal willen betalen, maar gelijk doorgestuurd worden en een mail ontvangen vooraf betalen….

In de mail staat dan een banknummer wat niet van ons is tnv RTW…

Nu zie ik dus dat inderdaad vooraf betalen aanstaat wat ik dus niet heb gedaan en zie ook dat andere banknummer en de tenaamstelling.

Hebben meer mensen hier last van

11 reacties

Reputatie 2
Badge +4

Wat bizar! Werk je via Mollie ook? Hier lijkt alles ok.

Ik neem aan dat je je ww al heb gewijzigd van MWW?

Dank voor je reactie, ja werk  ook via Mollie.

ww gelijk gewijzigd en dan kan ik ook niet meer kiezen voor vooraf betalen, moet ik eerst mollie voor raadplegen krijg ik dan…

Reputatie 7
Badge +16

Hi Corinda,

Dat is vreemd. Ik heb begrepen van het support team dat je hun ook hebt benaderd. Zij gaan het verder voor je uitzoeken en houden je op de hoogte.

Groet,

Ebbe

Reputatie 7
Badge +9

Hi Corinda,

Dat is vreemd. Ik heb begrepen van het support team dat je hun ook hebt benaderd. Zij gaan het verder voor je uitzoeken en houden je op de hoogte.

Groet,

Ebbe

@Ebbe Weet jij toevallig of er een twee-stapsverificatie op de planning staat qua beveiliging?

Reputatie 7
Badge +10

@Ebbe  zijn er trouwens achter de schermen ook al plannen over een 2 traps inlog ? dmv google authenticator, of inlog sms ? De veiligheid staat voorop

Reputatie 7
Badge +10

Hi Corinda,

Groet,

Ebbe

@Ebbe Weet jij toevallig of er een twee-stapsverificatie op de planning staat qua beveiliging?

Je was me net een slag voor. 

Reputatie 6
Badge +7

Dat zou ik ook graag willen weten of er een 2-stapsverificatie in de planning staat.

Reputatie 2
Badge +4

Dat is ook het eerste wat er gister door me heen ging toen ik dit las. Er zitten ook zoveel klantgegevens achter 1 simpel wachtwoord verstopt.. ik ben altijd nogal snel in paniek met beveiliging haha. Wijzig mijn ww elke maand. 2 staps verificatie is zeer welkom.

Is er al een ticket voor? Kan hem zo gauw niet vinden.

Reputatie 3
Badge +1

Wat vervelend Corinda! Vooral in dit digitale tijdperk hoop ik dat mijnwebwinkel inderdaad bezig is met een 2-stapsverificatie!

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

De beveiliging van accounts staat hoog op roadmap. Wat we hierin kunnen betekenen is nog niet duidelijk. Zodra er meer info is, laat ik het weten.

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +10

Vanavond 2 bestellingen ontvangen, waar de klanten via ideal willen betalen, maar gelijk doorgestuurd worden en een mail ontvangen vooraf betalen….

In de mail staat dan een banknummer wat niet van ons is tnv RTW…

Nu zie ik dus dat inderdaad vooraf betalen aanstaat wat ik dus niet heb gedaan en zie ook dat andere banknummer en de tenaamstelling.

Hebben meer mensen hier last van

Is hier inmiddels al meer informatie over hoe dit heeft kunnen gebeuren??

Reageer