Vraag

Geen verzendkosten bij Bancontant ???

Gisteren is er een bestelling uit Belgie geplaatst..
Heeft een Nederlands adres opgegeven, en een Nederlands DHL punt.
Wel betaald met Bancontant.. maar ze hoeft geen verzendkosten te betalen..hoe kan dit ??
Ik heb GRATIS verzending uit staan..

10 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Heb je voor België wel verzendkosten ingesteld?

Heb je voor België wel verzendkosten ingesteld?

Nee.. want ze heeft een ander adres in Nederland gebruikt,en ook daarbij een DHL punt in Nederland
( je kan dus niet zien dat ze uit Belgie komt, behalve haar betaling)

Reputatie 6
Badge +7

Wat heeft ze voor factuuradres, is dat wel Belgisch? Probeer eens een testbestelling in je webshop met hetzelfde artikel.

Wat heeft ze voor factuuradres, is dat wel Belgisch? Probeer eens een testbestelling in je webshop met hetzelfde artikel.

Nee zoals ik zei… je ziet aan niets dat ze uit Belgie komt alleen de betaling ( en omdat ik het toevallig wist omdat ze me gemaild had)

Heb daarna wel gewoon bestellingen gekregen en die zijn allemaal gewoon goed gegaan

Reputatie 6
Badge +7

Ik weet niet hoe je je verzendkosten ingesteld hebt staan maar als je het op gewicht hebt, kan het zijn dat je daar vergeten bent een gewicht in te vullen? Door een testbestelling te doen met dat artikel kun je kijken of er dan wel verzendkosten op komen.

Reputatie 7
Badge +16

@JuulZ om welke order gaat het?

Ik weet niet hoe je je verzendkosten ingesteld hebt staan maar als je het op gewicht hebt, kan het zijn dat je daar vergeten bent een gewicht in te vullen? Door een testbestelling te doen met dat artikel kun je kijken of er dan wel verzendkosten op komen.

Ze heeft meerdere producten besteld en zie nergens staan dat er geen gewicht is ingevoerd

@JuulZ om welke order gaat het?

ordernummer 4028, of heb je meer info nodig

Reputatie 5
Badge +7

Ze heeft meerdere producten besteld en zie nergens staan dat er geen gewicht is ingevoerd

Heb je dan maar tot een bepaald gewicht verzendkosten ingesteld?

Reputatie 7
Badge +16

@JuulZ Je hebt bij de verzendoptie ‘DHL Servicepunt’ ingesteld dat het gratis verzenden is voor orders boven €75,-. Vandaar dat er voor deze order geen verzendkosten zijn berekend. 

Reageer