Sinds vannacht ontvangen wij af en toe enkel een mail van betaalbevestiging (mollie) + mail van voorraadwijziging. Wij en klant ontvangen geen orderbevestiging. is dit een algemeen probleem?
Sinds vannacht ontvangen wij af en toe enkel een mail van betaalbevestiging (mollie) + mail van voorraadwijziging. Wij en klant ontvangen geen orderbevestiging. is dit een algemeen probleem?
Dit ervaren wij ook sinds gisteravond! Heel vervelend!
Je bent in ieder geval niet de enige want ik had ook 1 bestelling waar ik geen orderbevestiging van kreeg (de mollie bevestiging/voorraad wijziging heb ik niet aan staan dus kan ik niets over zeggen)
Als MWW meeleest….order nummer was 201152130
Ik stuur nu handmatig vanuit de order een bevestigingsmail. Deze komt gelukkig wel aan!
Hier ook hetzelfde, vanmorgen bij een bestelling en net weer. De rest van de dag is het goed gegaan. Fijn om te weten dat het handmatig wel aankomt.
Hier net zo, ik wilde er net een bericht over plaatsen.
Sinds gistermiddag ontvang ik geen mails meer als ik een bestelling heb gehad. Ik weet niet of mijn klanten wel een bevestiging ontvangen.
Kan er iemand van MWW antwoorden aub?
Dit is echt niet fijn werken 🙁
Hopelijk pakken ze dit probleem snel.op na het weekend. Erg vervelend dit soort storingen in het weekend
Goedemorgen,
Ontvangen jullie ze weer?
Ik ontving ze gisteren na verloop van tijd weer, maar vanmorgen heb ik ze niet meer allemaal ontvangen.
We hebben dit in onderzoek. Zodra ik meer informatie heb deel ik het met jullie. Mochten jullie merken dat je nog geen mails ontvangt of juist wel, dan hoor ik dat graag.
Het lijkt erop dat de bevestigingen weer aankomen. Maar dit wil ik het liefst ook vanuit jullie bevestigd hebben. Mochten jullie de bevestigingen wel of niet ontvangen, dan hoor ik het graag.
Bij mij waren het ‘maar’ 2 orders die niet een bevestiging gaven, de rest wel. Allebei van gisteren.
Maar ik zal het monitoren. Als ik weer iets niet binnenkrijg dan meld ik het hier meteen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.