Vraag

Geen mail bij nieuwe orders

  • 7 November 2021
  • 2 reacties
  • 23 Bekeken

Sinds kort ontvangen we geen mail meer wanneer er een order is geplaatst. Spam is gecontroleerd en normale mail naar hetzelfde adres werkt ook gewoon. Wat gaat er mis?

 


2 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Ik ben aan het zoeken geweest waar je dat ook al weer aan kon vinken zodat je kon cotroleren of het daar nog aangevinkt staat maar kan het met geen mogelijkheid vinden. Maar misschien kan @Ebbe of @Arjan je hiermee helpen.

Reputatie 4
Badge +6

@GemmaDrohm Ik zie dat je de mailbox via Office365 hebt lopen. Ook zie ik dat er daarnaast nog een mailbox bij ons actief is. Het kan hierdoor gebeuren dat mails vanuit het platform niet meer in de mailbox aankomen. Zou je via support@mijnwebwinkel.nl even willen bevestigen dat we de mailbox die via ons loopt, mogen verwijderen? Let op dat je ons mailt vanuit je info@-adres.

Reageer