Vraag

Geen bank te selecteren bij iDeal betaling

  • 4 November 2020
  • 1 reactie
  • 234 Bekeken

Goedemiddag,

 

Afgelopen week onze webshop aangemaakt. Ook een account bij Mollie geregeld voor iDeal betaling. Nu hebben we de API-keys gebruikt en lijkt het mogelijk om te betalen via iDeal. Echter, als ik in de testomgeving een bank wil selecteren komen er nog geen banken naar voren.

 

Bij Mollie is de status van de bankrekening:

tatus:Wordt later gecontroleerd (er is op dit moment geen actie vereist)

 

Moet dit eerst gecontroleerd zijn voordat er banken tevoorschijn komen of doe ik iets anders verkeerd?

 

Gr

Robbert

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hi Robbert,

Ik heb het aan onze kant gecheckt. Ik kan hier niks geks vinden. Kun je eens bij Mollie checken of alles correct is doorgevoerd?

Groet,
Ebbe

Reageer