Beantwoord

foutmeldingen bij bestellen?

• 24 September 2022
  • 13 reacties
  • 253 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen!

ik heb gisteravond 2 mails gekregen zoals hieronder. Er zijn wel andere orders binnen gekomen, maar niet super veel… ik heb net een leuke actie lopen.

Iemand een idee? Ik raad de klanten nu aan een ander toestel te gebruiken.. maar heb dit liever natuurlijk op geen 1 toestel 😥.

icon

Beste antwoord door powerfulproducts.nl 24 September 2022, 08:26

Bekijk origineel

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

13 reacties

Reputatie 2
Badge

Ook op social media een reactie “bij het betalen wordt je er steeds uitgegooid dus bestellen lukt niet! Meerdere keren en met meerdere personen geprobeerd vandaag”

is er een mww noodnummer wat ik kan bellen ofzo?

Reputatie 7
Badge +10

Je kan eventueel ook een testorder zelf maken. Kijken of het bij jou zelf dan ook fout gaat. 

Ik zal dan in dit geval de order zelf invoeren en de betaling op vooraf overmaken zetten. Dan kan de order gewoon door gaan en loop je de handel niet mis. @Ebbe kun jij hier eens induiken. 

Reputatie 2
Badge

Je kan eventueel ook een testorder zelf maken. Kijken of het bij jou zelf dan ook fout gaat. 

Ik zal dan in dit geval de order zelf invoeren en de betaling op vooraf overmaken zetten. Dan kan de order gewoon door gaan en loop je de handel niet mis. @Ebbe kun jij hier eens induiken. 

Heb getest maar ik krijg niks geks… heb vandaag 5 orders binnengekregen en gisteren iets van 40/50. Dus het is een bepaalde instelling/browser/handeling die vastloopt…

Reputatie 2
Badge

@Ebbe @Mijnwebwinkel ik dacht dat jullie in het weekend ook mail of evt community monitoren maar dat is teveel gevraagd misschien.

ik ben er inmiddels achter het probleem en het is weer enorm zuur.

net als een vorige keer ergens vorig jaar, als je wilt stuur ik nog even onze mailwisseling van toen, zit het probleem in 1 bepaalde kortingscode. De kortingscode die ik vorig weekend 6000 x heb uitgedeeld. 
iedereen die die code gebruikt, krijg bovenstaande foutmelding.

sorry maar wat een ongelooflijk prutswerk. 

Badge

Ik heb ook steeds klanten die gewoon niet tot de betaalpagina komen. En nu een klant die wel verder kwam en betaald heeft maar ik geen bevestiging/order van heb gekregen! Verklaard misschien ook waarom er al paar dagen geen bestellingen binnen komen. 

Reputatie 2
Badge

Ik heb ook steeds klanten die gewoon niet tot de betaalpagina komen. En nu een klant die wel verder kwam en betaald heeft maar ik geen bevestiging/order van heb gekregen! Verklaard misschien ook waarom er al paar dagen geen bestellingen binnen komen. 

Heb je toevallig ook een lopende kortingscode? Evt kun je die even verwijderen en opnieuw er in zetten??

Badge

Heb je toevallig ook een lopende kortingscode? Evt kun je die even verwijderen en opnieuw er in zetten??

Dat klopt idd. ! Ik ga het proberen. Thanks voor de tip. 

Reputatie 5
Badge +6

Hier ook mislukte orders en berichten van klanten. Net aan het begin van een week waarin ik een kortingsactie heb lopen en zeer veel bezoekers en bestellingen verwacht. 

@Ebbe , graag een oplossing. 

Reputatie 7
Badge +16

@Marjet Het supportteam neemt het in onderzoek. Zij hebben jouw berichten ook binnen en gaan het verder uitzoeken. 

@Panzer-Shop.nl @Danique Als jullie nog informatie hebben over mislukte order, deel die dan met info@mijnwebwinkel.nl. Het supportteam neemt dit soort bugs in onderzoek. 

Thanks! 

Reputatie 3
Badge +1

@Ebbe ik denk aan een kortingsactie met code, maar heb  bovenstaande gevolgd en durf het niet zomaar aan. Is er inmiddels een update?

Reputatie 7
Badge +16

@Annico Ik heb het nagevraagd. Deze situatie is inmiddels opgelost. Het gebeurde bij kortingscodes in combinatie met producten die waren geselecteerd bij ‘geen korting voor de volgende producten’. Dit werkt gelukkig weer. 

Reputatie 3
Badge +1

@Ebbe fijn! En dank je voor de snelle reactie. 

Verklaart waarom onze kortingsactie(s) afwijkend gedrag tonen in onze analyse tools.
Daarnaast klanten bellen die er niet uit komen. Vandaar mijn zoektocht wat het kan zijn.

Fijn hoor dat het ‘weer’ werkt. Wel de zoveelste ‘oops’, en ‘gelukkig’ doet ‘ie het weer…

Het is gewoon geen deugdelijk product wat jullie aanbieden, elke week is er wel ‘iets’.
Nul communicatie, nooit compensatie. Dit kost ons honderden euro’s, serieus geld.

De ‘zogenaamde’ mededelingen maakt de afgelopen dagen hier geen melding van.
Natuurlijk wel voor de zoveelste keer reclame maken voor het design-team. Prioriteiten.

De support mensen en hier Ebbe doen natuurlijk hun best, daar geen kwaad woord over.

Het is de houding en de koers die na de overname wordt gevaren, jammer.