Vraag

Fout opgetreden bij het aanmaken van facturen

• 11 September 2023
  • 7 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Wie heeft nog meer last van bovenstaande? @Ebbe is er een storing?

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hier hetzelfde vanmorgen deed hij het goed maar nu niet meer. Zowel meerdere facturen als 1 factuur kan ik niet genereren.

Badge

Goedemiddag,

Systeem geeft storing " fout bij aanmaken factuur" 

Is dit eigenlijk de manier om dit te melden?

Groet

Guy van Hoek
mijnwijn.eu

Badge +2

Bedankt voor jullie meldingen! We zijn hier inderdaad van op de hoogte, we hopen dit zo snel mogelijk op te lossen. 

@Kinesis je mag deze zaken inderdaad op de community melden. Ook mag je ons bellen als je dat fijner vindt. Het beste is om een mailtje te sturen.

Mocht je denken dat er iets aan de hand is, dan kun je altijd het dashboard in de beheeromgeving in de gaten houden. Daar maken we soms melding van storingen. Ook kun je status.myonlinestore.com in de gaten houden - deze wordt echter alleen gebruikt wanneer het platform zelf storing heeft. 

Reputatie 5
Badge +7

@Brechtje Mocht je meerder mails van mij binnen krijgen excuses daarvoor. Mijn computer is een even een eigen leven gaan leiden en deed niet wat ik wilde. Dus nogmaals melding gemaakt op laptop. 
Fijn dat het probleem alweer opgelost is kunnen wij weer verder met de bestellingen.

Badge +2

@Brechtje Mocht je meerder mails van mij binnen krijgen excuses daarvoor. Mijn computer is een even een eigen leven gaan leiden en deed niet wat ik wilde. Dus nogmaals melding gemaakt op laptop. 
Fijn dat het probleem alweer opgelost is kunnen wij weer verder met de bestellingen.

Dat is helemaal geen probleem hoor!

@Georgette en @Kinesis zoals Humiez aangeeft is het probleem weer opgelost. 

Excuses voor het ongemak en in ieder geval bedankt voor het melden. Mocht je het probleem nog steeds ervaren dan kun je ons altijd hier, telefonisch, of per mail een seintje geven!

Badge

Zojuist werkt alles weer naar behoren!

Reputatie 3
Badge +4

Fijn dat het is opgelost!

Reageer