Vraag

Factuur niet goed.

• 8 August 2021
  • 5 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

@Ebbe, Ik heb sinds de storing van de week dat de facturen een paar keer weer niet goed zijn.
Op de voorkant staan de klantgegevens en ons logo en adres en dan staat de rest pas op de achterkant van de factuur. 
Het betreft factuur 21225 en 21240

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Miranda,

Wat hier gebeurt kan worden vergeleken met het toevoegen van een (grote) afbeelding aan een word document. Je wilt het op een bepaalde pagina, maar het springt naar de volgende pagina omdat het niet past. Dat is wat hier ook gebeurt, de tabel (orderregels) is te groot voor de pagina, dus springt hij naar de volgende. Helaas ondersteunt de pdf-generator die wij gebruiken het opsplitsen van de tabel niet. 

Een oplossing hiervoor kan ik je helaas niet bieden. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 4
Badge +6

Als ik jou dan goed begrijp is dit omdat de klant meer artikelen heeft besteld dan dat er op 1 kant kunnen staan en dat hij daardoor verspringt, maar dan zou hij dat toch bij alle bestellingen die meer dan een kant bevatten moeten doen?

Reputatie 7
Badge +16

Dat zou je wel verwachten. Maar ik denk aan jou bericht te lezen, dat dit niet zo is. Heb je hier wat voorbeelden van?

Reputatie 4
Badge +6

Heb ik 21242, 21230

Enige wat ik kan bedenken is dat dan net de laatste regel ofzo van die tabel niet op de 1e pagina past en dat hij daardoor dit doet. We hebben er vaker last van gehad maar was alweer een hele tijd geleden en nu dus weer 2x in een korte tijd.

Reputatie 7
Badge +16

Dat is wel vreemd inderdaad. Ik heb hier nog geen verklaring voor en moet er dus even induiken. Je hoort van me. 

Reageer