Vraag

Donatie - schenking

• 21 October 2021
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Badge +1

Is er een mogelijkheid om een donatie in te stellen op de webshop? Bijvoorbeeld: wanneer een klant afrekent een soort van melding zetten “ik doneer graag 1 EURO aan...” met een vinkje?

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ja! Dat zou ik ook graag willen. Ik wil graag de mogelijkheid dat we de verzending CO2 neutraal maken door een boom plant donatie toe te voegen. Maar dat zou dan echt bij het bestelproces moeten komen en voor zover ik weet is die optie er nu niet.

@Ebbe is dit een optie om te ontwikkelen? 

Reputatie 7
Badge +16

Hi,

Goede vraag. Wat @Angel Light Heart zegt klopt. Je kunt met wat omwegen (bijvoorbeeld d.m.v. een keuzelijst) het aanbieden, maar je wilt liever dat dit in de checkout gevraagd wordt. Deze optie is er inderdaad niet en staat voorlopig nog niet op de planning. Er is een feedback item over een co2 compensatie, je kunt daar op stemmen, dat kan via deze link. Als je een dergelijk vinkje algemener wilt inzetten dan alleen een co2 compensatie zou ik ook een reactie in het feedback item plaatsen met hoe jullie het graag willen zien. 

Thanks!
Ebbe

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Ebbe, ik heb er gestemd. Mij lijkt het NU echt de tijd daarvoor. Nu de klimaattop is, vind ik dat iedere ondernemer daaraan bij mag dragen wat hij of zij kan en stel je eens voor hoeveel mijnwebwinkel kan bijdragen door een simpele donatie knop of CO2 compensatie aan te bieden! Als veel van de shops meedoen dan kunnen we met elkaar een heel groot effect hebben. In plaats van wachten op stemmen zou het geweldig zijn als mijnwebwinkel dit proactief zou oppakken vanuit eigen betrokkenheid bij het klimaat en de wereld! 

Reageer