Is er een mogelijkheid om een donatie in te stellen op de webshop? Bijvoorbeeld: wanneer een klant afrekent een soort van melding zetten “ik doneer graag 1 EURO aan...” met een vinkje?
Ja! Dat zou ik ook graag willen. Ik wil graag de mogelijkheid dat we de verzending CO2 neutraal maken door een boom plant donatie toe te voegen. Maar dat zou dan echt bij het bestelproces moeten komen en voor zover ik weet is die optie er nu niet.
Hi,
Goede vraag. Wat
Thanks!
Ebbe
Hoi Ebbe, ik heb er gestemd. Mij lijkt het NU echt de tijd daarvoor. Nu de klimaattop is, vind ik dat iedere ondernemer daaraan bij mag dragen wat hij of zij kan en stel je eens voor hoeveel mijnwebwinkel kan bijdragen door een simpele donatie knop of CO2 compensatie aan te bieden! Als veel van de shops meedoen dan kunnen we met elkaar een heel groot effect hebben. In plaats van wachten op stemmen zou het geweldig zijn als mijnwebwinkel dit proactief zou oppakken vanuit eigen betrokkenheid bij het klimaat en de wereld!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.