Vraag

Datum

  • 7 May 2020
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

 

Door de speciefieke aard van ons product en webshop , dienen we een verpilchte datum van levering te laten invullen door onze webklanten. Een standaard oplossing heb ik nog niet gevonden in de instellingen.
Hebben jullie hiervoor een oplossing?

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hi Stijn,

Hier is inderdaad geen kant en klare oplossing voor. Mogelijk dat je verder kunt met keuzelijsten. Je biedt daarbij de klant de keus wanneer zij het geleverd willen hebben. Je moet dan wel bij alle producten de keuzelijst toevoegen en als je echt met datums werkt, zul je de datum handmatig moeten bijhouden. 

Een andere manier is het opmerkingen veld hiervoor te gebruiken. Je kunt de tekst eventuele opmerking wijzigen via standaard teksten/onderdeel: klantgegevens. Nadeel hiervan is dat dit geen verplicht veld is. 

Groet,
Ebbe

Reageer