Vraag

Correcte btw weergave...

• 1 January 2022
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

De voorbeeldfactuur zag ik hier op het forum, ik  nam deze even mee om duidelijk te kunnen zijn… ik wil de weergave dus zoals in de rode circel…  het enige wat me tot nu toe gelukt is, zijn de 2 andere screenshots.. ofwel berekend hij de btw nog eens extra, ofwel is er na het totaal geen opsplitsing..; vanaf vandaag terug btw plichtig, dus dacht dit even snel op mijn vrije dag in orde te maken..niet dus… dank alvast voor de hulp…

(oja volgens mij staat alles ondertussen ingesteld zoals ik het bij de beschrijvingen vond, maar lukt dus niet)

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Je eerste voorbeeld met btw klopt volgens mij.

Het bedrag ex btw is 28,50 + 4,96 verzendkosten is: 33,46 x 1.21 (btw) = 40,48.

Die weergave in de rode cirkel zie je pas op de factuur. Wat je als voorbeeld hebt is de winkelwagen.

Zo staat het bij mij op de factuur. Je kunt eens een testbestelling maken om te kijken hoe het op je factuur staat.

Je eerste voorbeeld met btw klopt volgens mij.

Het bedrag ex btw is 28,50 + 4,96 verzendkosten is: 33,46 x 1.21 (btw) = 40,48.

Die weergave in de rode cirkel zie je pas op de factuur. Wat je als voorbeeld hebt is de winkelwagen.

Zo staat het bij mij op de factuur. Je kunt eens een testbestelling maken om te kijken hoe het op je factuur staat.

bedankt voor je antwoord… de 28.50 was reeds btw incl maar werd ook EX weergegeven… nu… door de pc te herstarten is alles op zn plooi gekomen..en werkt het nu wel.. het enige waar ik me vandaag nog met mag bezig houden is 1000+ artikele manueel gaan aanvinken als ‘btw heffen’ … had gehoopt dat dit automatisch zou gaan met het instellen van de btw maar zoveel geluk heb ik niet lol… nog een fijne feestdag gewenst, nogmaals bedankt voor je antwoord

Reputatie 5
Badge +7

Ai, das geen fijn klusje...

Reageer