Vraag

Bug? Factuurdatum in het engels

Reputatie 7
Badge +9

Op 5 juli had ik een bestelling waarbij er op de factuur staat ‘Factuurdatum 05 juli 2021'. Op 8 juli heb ik een bestelling waar er op de factuur staat ‘Factuurdatum 08 July 2021'. En tot op heden blijft er in het Engels een datum staan. :sweat_smile:  Ik heb nergens iets anders ingesteld, en ook de factuurweergave staat nog als voorheen.

@Ebbe, wellicht een internationale bug? :joy:

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Owjee, ik heb ineens geen subpagina's meer. 

PS: ze zijn er weer 

Reputatie 7
Badge +16

Owjee, ik heb ineens geen subpagina's meer. 

Dat is iets anders:wink: En ook alweer opgelost. 

Reputatie 7
Badge +16

@Nanaas Jouw bug is bekend. Ik heb dit topic toegevoegd aan het ticket en geef je een terugkoppeling zodra het is opgelost. 

Reputatie 7
Badge +10

Misschien een gekke vraag @Ebbe Maar hoe ontstaan zulke bug's 

Reputatie 7
Badge +16

Misschien een gekke vraag @Ebbe Maar hoe ontstaan zulke bug's 

Dat is niet zo'n gekke vraag. Er worden dagelijks zo'n 20 deploys uitgevoerd. Dit zijn wijzigingen in de code die live worden gezet. Bij elke wijziging wordt de code dus aangeraakt en bestaat de kans dat er een onderdeel niet goed meer werkt. Het is een soort geaccepteerde vicieuze cirkel. Helaas is hier vrijwel niks tegen te doen, hoe goed je ook test. 

Reputatie 7
Badge +10

Misschien een gekke vraag @Ebbe Maar hoe ontstaan zulke bug's 

Dat is niet zo'n gekke vraag. Er worden dagelijks zo'n 20 deploys uitgevoerd. Dit zijn wijzigingen in de code die live worden gezet. Bij elke wijziging wordt de code dus aangeraakt en bestaat de kans dat er een onderdeel niet goed meer werkt. Het is een soort geaccepteerde vicieuze cirkel. Helaas is hier vrijwel niks tegen te doen, hoe goed je ook test. 

En die wijzigingen in de code zijn dan bv update's of verbetering in het systeem

Reputatie 7
Badge +16

Niet per se. En daar bedoel ik mee dat het ook een wijziging kan zijn ter voorbereiding op een verbetering. De meeste aanpassingen zijn niet zichtbaar voor klanten en van veruit de meeste merk je ook niks van. Het uiteindelijk doel is natuurlijk wel om het platform te verbeteren. 

Reputatie 7
Badge +16

Een bugfix is trouwens ook een wijziging die er weer voor kan zorgen dat er een andere bug optreedt.

Reputatie 7
Badge +10

Duidelijk een proces wat continu door gaat

Reputatie 4
Badge +4

Ik wil jullie hierbij laten weten dat de bug waardoor de datum op de pakbon/factuur in een verkeerd format werd getoond is opgelost. Dit wordt dus weer correct weergegeven. 

Reageer