Vraag

Bug bij KLarna - ideal werkt niet

• 25 March 2022
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

goedemiddag,

helaas werkt ideal niet via klarna voor mij (en zo te horen van Klarna bij meerdere webshops) Ze hadden een bug. Nu zeggen ze dat dit is opgelost, maar dat is het niet, want ik kan nog steeds zelf ook niet via ideal betalen. zijn er meer mensen met dit probleem? 

Zal je net zien dat ik vandaag een nieuwe cursus lanceer, en de ene na de andere foutmelding komt binnen. Als er meer mensen met Klarna dit probleem ervaren, kunnen we misschien dit ook bij klarna duidelijk maken?

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen,

Ik zie dat alles nu weer naar behoren werkt in je webshop. Het kan zijn dat nadat de bug was opgelost, de cache van de browser ervoor zorgde dat de bug nog steeds werd ervaren door je klanten. 
In zo'n geval zou je de klanten kunnen adviseren om de cache te wissen.

• Voor Chrome staan de instructies hier
  • Voor Safari staan de instructies hier
  • Voor Edge staan de instructies hier

Dit werkt niet in elk geval, maar het is wel goed om het altijd eerst even te proberen.

hi Arjan,

Thanks, ik krijg gistermiddag einde van de dag door dat ideal het weer deed en vanochtend ook de bevestiging van KLarna. Alleen de Belgische klanten kunnen helaas nog steeds niet bestellen. Ik had ze al geadviseerd om via en andere browser te proberen, maar ook dat lukt niet.

Thanks voor je tips m.b.t. cache legen, die ga ik nog eens melden. 

Reputatie 7
Badge +8

hi Arjan,

Thanks, ik krijg gistermiddag einde van de dag door dat ideal het weer deed en vanochtend ook de bevestiging van KLarna. Alleen de Belgische klanten kunnen helaas nog steeds niet bestellen. Ik had ze al geadviseerd om via en andere browser te proberen, maar ook dat lukt niet.

Thanks voor je tips m.b.t. cache legen, die ga ik nog eens melden. 

Let er wel op dat Belgische klanten niet via iDEAL kunnen betalen, want dat is Nederlands. Voor België heb je Bancontact nodig (dat is de Belgische iDEAL). 

thanks Nanaas, het heeft altijd gewerkt voor mijn Belgische klanten. Dus misschien noem ik het dan verkeerd, dat het bij hun inderdaad niet Ideal heet, maar ze konden altijd probleemloos via klarna betalen en nu dus niet meer. Gelukkig is het Nederlandse stuk nu dan opgelost, nu weer wachten tot dit probleem verhelpen.

Reageer