Is opgelost samen met support
Ik heb een zakelijke klant uit België die niet ingelogd kan komen en dus geen verlegging van de BTW krijgt.
Nu hoopte ik dat ik dit zelf kon doen door haar BTW nummer in te voegen maar helaas ook dan lukt het niet.
Ik kan ook niet uit naam van haar een bestelling plaatsen want ik moet onder haar account inloggen en dat gaat dus niet.
Hoe lossen jullie dit op?
BTW doorberekend bij zakelijke belgische klant
Heb je je klant al een Wachtwoord reset mail gestuurd? Dat wil nog wel eens helpen.
En heeft ze echt een account? Ik heb regelmatig klanten die “niet kunnen inloggen”, maar die blijken nooit een account aangemaakt te hebben.
Heb je je klant al een Wachtwoord reset mail gestuurd? Dat wil nog wel eens helpen.
En heeft ze echt een account? Ik heb regelmatig klanten die “niet kunnen inloggen”, maar die blijken nooit een account aangemaakt te hebben.
Ik had mijn module ik verkoop aan op particulier staan in plaats van op particulier en zakelijk.
Denk ergens per ongeluk verandert want verkoop altijd zowel particulier en zakelijk en zij is een vaste klant en daar gaat het altijd goed bij alleen nu dus niet.
Gelukkig een probleem die redelijk makkelijk op te lossen was. Nadat support me hierop had gewezen 😊
Ik had mijn module ik verkoop aan op particulier staan in plaats van op particulier en zakelijk.
Denk ergens per ongeluk verandert want verkoop altijd zowel particulier en zakelijk en zij is een vaste klant en daar gaat het altijd goed bij alleen nu dus niet.
Gelukkig een probleem die redelijk makkelijk op te lossen was. Nadat support me hierop had gewezen 😊
Ja dan gaat het niet helemaal goed. Toch ongemerkt pas je het dan toch aan.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.