Beantwoord

Booster - feed koppelen

• 24 June 2021
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Badge

Hi, om Instagram shopping in te stellen en ervoor te zorgen dat ik niet alle producten handmatig moet gaan toevoegen, wil ik Booster gaan gebruiken.

Ik ben bij het gedeelte waarbij mijn feed gekoppeld moet worden aan Google Merchant Center. Ik krijg daar echter elke keer deze foutmelding: Je homepage is reeds geverifieerd met een ander Google Account. Voer stap 4 uit met dat Google Account.

Ik gebruik maar 1 google account, dus ik zou niet weten waar dit vandaan komt en hoe ik dit kan oplossen. Iemand een idee?

icon

Beste antwoord door Nanaas 25 June 2021, 13:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi, om Instagram shopping in te stellen en ervoor te zorgen dat ik niet alle producten handmatig moet gaan toevoegen, wil ik Booster gaan gebruiken.

Ik ben bij het gedeelte waarbij mijn feed gekoppeld moet worden aan Google Merchant Center. Ik krijg daar echter elke keer deze foutmelding: Je homepage is reeds geverifieerd met een ander Google Account. Voer stap 4 uit met dat Google Account.

Ik gebruik maar 1 google account, dus ik zou niet weten waar dit vandaan komt en hoe ik dit kan oplossen. Iemand een idee?

Je kunt eens contact opnemen met Booster, wellicht dat zij meer kunnen zien. Zij reageren overigens relatief snel. :wink:

Badge

Je kunt eens contact opnemen met Booster, wellicht dat zij meer kunnen zien. Zij reageren overigens relatief snel. :wink:

Ik heb contact gehad met Booster en is inderdaad gelukt nu!

Badge

Toch nog niet helemaal gelukt. Iemand die kan helpen? Booster is goedgekeurd en alles is gekoppeld via google merchant center. Ik wil nu de producten allemaal inladen via handelsbeheer op instagram/facebook, en krijg daar de melding dat er iets ontbreekt in mijn productfeed.

Heb net, handmatig, bij alle 70 producten een korte omschrijving neergezet. Toch blijf ik die melding krijgen. Iemand enig idee waar het mis gaat? Ik zie dit: 

Reputatie 5
Badge +6

Dat was bij mij ook zo. En dat bleek te komen doordat de korte omschrijving van de artikelen niet was ingevuld. Mijnwebwinkel zet daar zelf de tekst neer die je als omschrijving geeft maar je moet daar echt zelf wat typen. Je kunt de tekst wel kopiëren en plakken in de korte omschrijving.

Reageer