Vraag

Bolletje grijs betaalstatus onbekend

• 11 November 2021
  • 2 reacties
  • 16 Bekeken

Ik heb vandaag een bestelling ontvangen. De bestelling staat in het overzicht bij bestelling in behandeling. Bij het kopje betaling staat betaalwijze IDEAL en betaalstatus onbekend met een grijs bolletje ipv een groen bolletje. Verder heb ik ook geen melding via mollie gehad en geen bevestigingsmail van mijnwebwinkel dat de betaalstatus gewijzigd is naar voltooid. 

Hoe kan dit? En wat kan ik hieraan doen?

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Vandaag ook een bestelling gehad, kreeg een orderbevestiging (en de klant dus ook) maar betaling was niet voltooid, bolletje bleef geel. Binnen Mollie zag ik dat de transactie geannuleerd was door de klant. Toch heeft deze klant dus een orderbevestiging gekregen en de bestelling kwam "in behandeling" te staan. Gelukkig nam de klant zelf contact op dat hij de bestelling niet voltooid had, dus handmatig de bestelling eruit gehaald. Wellicht betrof het een tijdelijke bug.

Reputatie 3
Badge +5

Hoi Amber,

Ik zie dat de order waar je het over hebt met iDEAL is gestart. Gisterochtend had Mollie echter te maken met een storing, dus het kan zijn dat de order om die reden niet kon worden afgerond.

@Goedhoesje.nl Ik heb het gevoel dat dit met dezelfde storing bij Mollie te maken heeft, aangezien dit ook een iDEAL-order betreft die de klant gisterochtend heeft proberen te plaatsen.

Reageer