Beantwoord

Betaling blijft hangen bij klant uit Belgie

• 3 januari 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Badge

Ik heb een aanvraag gekregen van een Belg om een bestelling te kunnen doen. Nu had ik tot dan toe alleen nog binnen Nederland verzonden. Ik heb Belgie als land toegevoegd in de verzendlijst en verzendkosten etc. ingesteld. Hierna mailde hij me dat zijn betaling (met creditcard) is blijven hangen op de verwerking. Op het moment van schrijven is dit een uur geleden en de order is nog niet binnen. Enig idee hoe dit op te lossen?

Groeten

icon

Beste antwoord door MvM Vinyl 9 januari 2021, 16:18

Dat heb ik niet meer durven vragen omdat hij daarvoor al een foutmelding had omdat het een Belgisch adres betrof:sweat_smile: . Toen heb ik speciaal Belgie als verzendland aangemaakt zodat dit voortaan ook kan.

Maar uiteindelijk heb ik via een omweg alsnog de order kunnen voltooien. Alleen hoop ik dat dit toevallig was dat dit bij hem fout is gegaan en dat dit niet bij elke Belg het geval is. Maar dat moet ik afwachten tot ik weer een belgische bestelling krijg.  

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi, sorry voor de late reactie. 

Lukte het de klant ook niet om door te gaan na het annuleren van de order (om vervolgens de order opnieuw te plaatsen)? 

Badge

Dat heb ik niet meer durven vragen omdat hij daarvoor al een foutmelding had omdat het een Belgisch adres betrof:sweat_smile: . Toen heb ik speciaal Belgie als verzendland aangemaakt zodat dit voortaan ook kan.

Maar uiteindelijk heb ik via een omweg alsnog de order kunnen voltooien. Alleen hoop ik dat dit toevallig was dat dit bij hem fout is gegaan en dat dit niet bij elke Belg het geval is. Maar dat moet ik afwachten tot ik weer een belgische bestelling krijg.  

Reageer