Beantwoord

Betalen bij afhalen

• 22 mei 2020
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik zou heel graag de optie betalen bij afhalen willen inschakelen, maar het lukt me niet.
Ik heb als betaalprovider Klarna aanstaan.
Iemand suggesties waarom het mij niet lukt??

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Artistique-Ieds 24 mei 2020, 21:57

Bij vezendopties - algemene opties-  afhalen aanbieden, dan ga je naar beheer afhaaladressen en daar kan je: Betalen bij afhalen aanbieden als betaalmethode.

Ik heb ook klarna als betaalprovider, maar ze kunnen ook in de winkel betalen bij afhalen. Of vooruit betalen maar dan ook af te halen in de winkel.

Groetjes,

Ingrid

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Bij vezendopties - algemene opties-  afhalen aanbieden, dan ga je naar beheer afhaaladressen en daar kan je: Betalen bij afhalen aanbieden als betaalmethode.

Ik heb ook klarna als betaalprovider, maar ze kunnen ook in de winkel betalen bij afhalen. Of vooruit betalen maar dan ook af te halen in de winkel.

Groetjes,

Ingrid

Hallo Ingrid,

Bedankt het is gelukt!

Als ik vooraf betalen wil activeren, word er gezegd dat Klarna gedeactiveerd word. Mag ik vragen hoe jij dat heb gedaan?

Bedankt Sonja

Reputatie 6
Badge +4

@Sonkane, met Klarna kun je de betaaloptie vooraf betalen niet activeren. Als je betalen bij afhalen wilt selecteren, hoef je de optie vooraf betalen ook niet te activeren. Bij de overige betaalmethodes vink je betalen bij afhalen aan. 

Reputatie 1
Badge +1

Klopt, de betalingen lopen verder allemaal bij Klarna.

Hi allemaal,

ik probeer bij de algemene verendopties “afhalen aanbieden” te activeren. Bij mijn betaalmethoden is de optie betalen bij afhalen al actief. Toch lukt het niet de afhaaloptie actief te krijgen. Ik verzend sinds kort met My Parcel. Voor ik dat deed, stond afhalen wel actief in verzendopties. Kan iemand mij helpen? 

Thanks! 

Sharma

Reputatie 6
Badge +4

@Sharma, je biedt afhalen bij winkelier aan. Het schuifje staat naar rechts, de kleur wordt alleen niet groen. Als het schuifje naar rechts staat is het in orde :thumbsup:

@Ebbe vandaar dus ! Dan zit het goed. Weer eens bedankt voor de snelle reactie. Grts!

Reageer