Vraag

Betaalmethode error

  • 31 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Ik wilde bij sisow iets aanpassen maar kreeg een error. 

Nu is hij ineens bij betaalmethodes uitgeschakeld en elke keer als ik hem terug aan probeer te zetten krijgt ik dit: 

Oops, something went wrong!

Something is going wrong on our side. Our developers have been notified and will get right to it. Please return to the previous page and try again. Sorry for the inconvenience!

Help want nu zit ik met enkel vooraf overmaken. 

De sisow kippeling werkte tot ik een extra vakje wilde aanvinken perfect. In mijn andere shops werkt hij ook perfect en ook met het vinkje wat ik aan wilde vinken. Is dit een storing , zo ja wat kan ik doen ?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@SKoevoeys Ik zie het inderdaad. Het is doorgegeven aan het productteam zodat dit opgelost wordt. Als tijdelijk oplossing zou je een account bij bijvoorbeeld Mollie kunnen aanmaken, zodat er toch besteld kan worden. 

Reputatie 7
Badge +4

@SKoevoeys Er was een storing bij Sisow, dit is inmiddels opgelost. Je kunt alles weer activeren.

Reageer