Vraag

Betaalde downloads

• 14 September 2020
  • 5 reacties
  • 203 Bekeken

Hoi, 

Ik wil graag een pdf verkopen. Dus iemand kan na betaling een pdf in zn email krijgen of hem downloaden. Maar hoe moet dat?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi,

Digitale downloads worden niet ondersteund. Je kunt ze aanbieden, maar je zult deze dan handmatig moeten sturen naar de klant. De wens is bekend en is te vinden via deze link → https://feedback.mijnwebwinkel.nl/232 

Groet,
Ebbe

Wordt hier nog een keer iets mee gedaan? Zie bij de feedback pagina dat dit 3 jaar geleden al is geopperd, dat veel mensen dit willen en nog veranderd er niets (behalve een hogere factuur dan).

Reputatie 6
Badge +5

Heb de feedback een +1 gegeven.
Ik loop al een tijd zelf met het idee rond (onder andere om digitale games te gaan verkopen en wie weet, dat ik ooit het lef heb om mijn boek uit te brengen) dus ik zou deze optie ook graag hebben

Ebbe, is er al iets gemaakt voor het automatisch verzenden van gekochte pdf-bestanden? 

Digitale producten zijn tegenwoordig geen uitzondering meer. Ik zou hier heel graag z.s.m. gebruik van maken.

Reputatie 7
Badge +16

Ebbe, is er al iets gemaakt voor het automatisch verzenden van gekochte pdf-bestanden? 

Digitale producten zijn tegenwoordig geen uitzondering meer. Ik zou hier heel graag z.s.m. gebruik van maken.

Voor dit jaar staat het niet op de planning om te realiseren. 

Reageer