Hoi,
Ik wil graag een pdf verkopen. Dus iemand kan na betaling een pdf in zn email krijgen of hem downloaden. Maar hoe moet dat?
Hoi,
Ik wil graag een pdf verkopen. Dus iemand kan na betaling een pdf in zn email krijgen of hem downloaden. Maar hoe moet dat?
Hoi,
Digitale downloads worden niet ondersteund. Je kunt ze aanbieden, maar je zult deze dan handmatig moeten sturen naar de klant. De wens is bekend en is te vinden via deze link → https://feedback.mijnwebwinkel.nl/232
Groet,
Ebbe
Wordt hier nog een keer iets mee gedaan? Zie bij de feedback pagina dat dit 3 jaar geleden al is geopperd, dat veel mensen dit willen en nog veranderd er niets (behalve een hogere factuur dan).
Heb de feedback een +1 gegeven.
Ik loop al een tijd zelf met het idee rond (onder andere om digitale games te gaan verkopen en wie weet, dat ik ooit het lef heb om mijn boek uit te brengen) dus ik zou deze optie ook graag hebben
Ebbe, is er al iets gemaakt voor het automatisch verzenden van gekochte pdf-bestanden?
Digitale producten zijn tegenwoordig geen uitzondering meer. Ik zou hier heel graag z.s.m. gebruik van maken.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.