Vraag

Bestellingen kunnen weer niet afgerond worden

• 3 February 2022
  • 39 reacties
  • 869 Bekeken

Toon eerste bericht

39 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ook hier problemen bij bestelling op afhalen. Het totaalbedrag op de factuur is zonder verzendkosten (wat klopt), maar als de klant met iDEAL wil betalen, moet hij incl. verzendkosten afrekenen. Ik heb hier een klant die dat dus heeft gedaan. Wie gaat haar de €4,95 verzendkosten terugbetalen? Moet ik dan bij Klarna aankloppen?

Ik werk met Mollie. Daar kun je een deel van het betaalde bedrag heel makkelijk terugstorten vanuit hun Dashboard. Waarschijnlijk heeft Klarna ook zo’n functie. 

Badge

Ook hier problemen bij bestelling op afhalen. Het totaalbedrag op de factuur is zonder verzendkosten (wat klopt), maar als de klant met iDEAL wil betalen, moet hij incl. verzendkosten afrekenen. Ik heb hier een klant die dat dus heeft gedaan. Wie gaat haar de €4,95 verzendkosten terugbetalen? Moet ik dan bij Klarna aankloppen?

Ik werk met Mollie. Daar kun je een deel van het betaalde bedrag heel makkelijk terugstorten vanuit hun Dashboard. Waarschijnlijk heeft Klarna ook zo’n functie. 

Dank voor je reactie. Die optie is er inderdaad, maar ik weet niet wat ik uitbetaald ga krijgen, het bedrag met of het bedrag zonder verzendkosten. Ik heb intussen Klarna gemaild. 

Reputatie 1
Badge +1

Vandaag 3 klanten die niet doorgezet worden naar de betaal pagina. Ik heb hier een dagtaak aan! Kunnen jullie dit alsjeblieft spoedig oplossen?

Reputatie 3
Badge +1

Vandaag 3 klanten die niet doorgezet worden naar de betaal pagina. Ik heb hier een dagtaak aan! Kunnen jullie dit alsjeblieft spoedig oplossen?

Het is inderdaad geen fijn weekend zo. De tijd en moeite die we erin steken hoort bij het ondernemerschap, maar dit is echt niet leuk. 

Ook hier kunnen helaas geen bestellingen worden afgerond door klanten. Als ik het zelf probeer lukt het ook niet. Zowel op laptop als op telefoon. Ook maakt het niet uit of je kiest voor Ideal of vooraf overmaken. Met beiden opties kom je niet verder in het bestelproces. 

Hier gaat het al 2 dagen mis met bestellingen afronden.

Misschien wel handig als support van MWW ook op een of andere manier te bereiken is via een bepaalde kanaal.

Webshops draaien 24/7 en support en storing draait enkel tijdens kantooruren en bv. In dit geval staan we met z'n allen in de kou tot maandag

Reputatie 2
Badge +1

Hier gaat het al 2 dagen mis met bestellingen afronden.

Misschien wel handig als support van MWW ook op een of andere manier te bereiken is via een bepaalde kanaal.

Webshops draaien 24/7 en support en storing draait enkel tijdens kantooruren en bv. In dit geval staan we met z'n allen in de kou tot maandag

Er werd gisteren bij het verzendkosten issue gezegd dat de platforms ook in de weekenden gemonitord worden, maar vandaag niet denk ik? 

Ik heb al privé berichten gestuurd, via messenger geprobeerd contact te leggen, maar geen reactie. 

De orders blijven vanaf vrijdag 18 februari 12.56 uur hangen. Om 11.30 uur is er nog een goede bestelling binnen gekomen voor afhalen (zowel betalen bij afhalen als ideal). De 15 bestellingen erna heb ik allemaal handmatig moeten doorzetten en orderbevestigingen versturen. Daarnaast mailen de klanten ook om te vragen of de bestelling is doorgekomen, omdat ze terug blijven komen in de check out en niet direct een bevestiging krijgen. 

Alleen de orders om te verzenden komen wel door. 

Ik hoop (en velen met mij) spoedig op een oplossing! 

Reputatie 5
Badge +6

Dat monitoren in een weekend is toch een stuk minder monitoren in het weekend dan je zou hopen…

De ene na de andere fatale storing die letterlijk omzet kost. Gepruts. Niks meer, niks minder. 

Reputatie 1
Badge

Na het lezen van alle reactie zie ook ik geen duidelijke overeenkomst.

hier ook mollie, dat wel

maar zowel bancontact, vooraf overmaken als iDeal maakt geen verschil. Ook betreft het hier orders uit NL én België..

zowel zaterdag als zondag, terwijl er een enkele bestelling blijkbaar wel lukt…

ik hoop op een snelle oplossing. 

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb geen berichten gekregen van klanten dat het niet lukte maar ik heb op het hele weekend maar 1 bestelling binnen gekregen. Dat heb ik echt nog niet eerder mee gemaakt dus ik vrees dat het probleem bij mij ook speelt.

Goedemiddag,

Ik heb het net zelf even op beide manieren geprobeerd en in beide gevallen lukt het mij om een bestelling te plaatsen.
We zijn er dan ook niet achter wat de oorzaak hiervan kan zijn. Is het mogelijk om wat meer informatie bij je klanten op te vragen?

In welke browser(s) gebeurde dit?
In welke browserversie(s) gebeurde dit?
De klant waarbij wel een groene orderstatus stond, is daarbij geld van de rekening afgeschreven?

Je zou ons heel erg helpen als je aan deze informatie zou kunnen komen.

Nou sorry hoor, er zijn veel problemen bij MWW!!!!! Keuzelijsten werken ook al sinds vrijdag niet! OOOOOPSSSS is het enige dat je ziet. Huidige artikelen niet aanpasbaar dus men besteld terwijl ze uitverkocht zijn maar ik kan ze niet verwijderen. Nieuwe voorraad aangekomen moest dit weekend online maar ja zonder keuzelijst lastig! En inderdaad daarbij ook nog is de vastlopende betalingen en bestellingen. Niet afgerond. En bij ernstige technische problemen die ons geld kosten is er niemand maar dan ook niemand van jullie te bereiken, echt bijzonder……  Ik las dat sommige denken over te gaan stappen. ik heb 3 webshops bij jullie en begin ook te twijfelen want dit is niet te doen en je staat zowat voor schut bij je klanten ook. Het ligt niet aan hun browsers. Mijne gewoon met chrome , 1 lukt wel en ander niet

Reputatie 5
Badge +6

Maar zonder grappen, ik word hier wel echt heel erg droevig van…

Weer is die hele webshop stuk en heel MWW doet niks. Reageert niet eens ergens op. 0

Heel MWW zou zich echt de ogen uit de kop moeten schamen over de staat van hun systeem. Morgen weer mooie praatjes, maar praatjes zijn geen daadjes. Feit is dat het weer stuk is, feit is dat er weer niemand is en feit is dat ons geld weg is. Geen geld van MWW, want die sturen de factuur wel weer. Om van te janken zo slecht.

Reputatie 7
Badge +16

Hi allemaal,

In dit topic  heb ik een laatste update geplaatst omtrent het issue met het niet kunnen afronden van de orders. 

Badge +1

ook wij hebben al weken problemen dat de mensen niet kunnen betalen

ik zag steeds dat de bestelling niet was afgerond.

Heb omdat dit momenteel veel gebeurd naar de klanten geschreven

en ze zeggen allemaal dat ze bij bevestigen niet verder komen als ze dat indrukken komen ze weer op dezelfde pagina

daarna inkopen bij een ander gedaan,

vind dit heel vervelend 

en mijn vast klanten raken hier ook zeer geiriteerd over dat het zo vaak gebeurd

en dat ze het soms 3 a 4 keer moeten proberen om te kunnen betalen

ik hoop dat iemand een oplossing heeft

het gebeurd zowel bij afhalen als bij klarna betalen

Reageer