Vraag

Bestellingen kunnen niet afgerond worden

in onze webshop kunnen sinds vanmiddag (gemeld door meerdere klanten) geen bestellingen meer afgerond worden. Zelf gecheckt in inderdaad, na het klikken op ‘bestelling afronden’ verschijnt een lege pagina van de webshop.

Er zijn geen instellingen veranderd.

Helaas is mijnwebwinkel telefonisch en via e-mail niet te bereiken, en morgen (dinsdag 5 mei) ook niet bereikbaar. Bij automatisch berichtje via facebook messenger stond het hier te proberen.

Hopelijk kan iemand hiermee helpen en hoeft het niet tot woensdag te duren.
Dit is wel erg vervelend.

mvg Lynn

11 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi Lynn,

ik heb net even bij mij gekeken. Artikel toegevoegd, naar winkelwagen en dan klikken op afronden. Dan kom ik gewoon in de checkout waar ik gegevens moet invullen en de betaalwijze…

Heeft dit normaal wel altijd bij jou gewerkt?

Ja heeft altijd gewerkt , tot vandaag dus

Reputatie 4
Badge +6

Ja heeft altijd gewerkt , tot vandaag dus

Mis eens de instellingen nakijken bij betaalmethode? Na mijn ervaring vanmorgen met MWW sta ik nergens meer van te kijken (daar ga ik straks nog een post aan wijden).

Reputatie 4
Badge +6

Wat is je website? Kan ik ook eens kijken..

Reputatie 7
Badge +16

@Lynn

Ook ik krijg een lege pagina. Ik heb het onder de aandacht bij het supportteam gebracht. Ik verwacht eerlijk gezegd vanavond geen oplossing meer. Je zou bij Api key van Mollie opnieuw bij betaalmethodes kunnen plaatsen, misschien dat dat helpt.

Ik houd je op de hoogte. 

Reputatie 4
Badge +6

@Lynn

Ook ik krijg een lege pagina. Ik heb het onder de aandacht bij het supportteam gebracht. Ik verwacht eerlijk gezegd vanavond geen oplossing meer. Je zou bij Api key van Mollie opnieuw bij betaalmethodes kunnen plaatsen, misschien dat dat helpt.

Ik houd je op de hoogte. 

Ik heb geen problemen maar gebruik ook klarna. Mis zit het probleem wel bij mollie..

Dank je Ebbe, hopelijk komt er snel een oplossing. Een nieuwe api key had ik al geprobeerd. Bij onze andere webshop werkt alles overigens prima  (niet bij mijnwebwinke ook via Molliel).

Dennis het probleem ligt niet bij Mollie, mijn klanten bestellen nu per email en betalen via een door ons zelf aangemaakte betaal link via Mollie, en dat werkt prima.

Het is vooralsnog een raadsel :thinking:

Reputatie 4
Badge +6

Dank je Ebbe, hopelijk komt er snel een oplossing. Een nieuwe api key had ik al geprobeerd. Bij onze andere webshop werkt alles overigens prima  (niet bij mijnwebwinke ook via Molliel).

Dennis het probleem ligt niet bij Mollie, mijn klanten bestellen nu per email en betalen via een door ons zelf aangemaakte betaal link via Mollie, en dat werkt prima.

Het is vooralsnog een raadsel :thinking:

Ok! goed uitzoek werk op voorhand al zie ik.
Succes met het raadsel.

Is er niet contact op te nemen met iemand van mijnwebwinkel in noodgevallen?
Dat zou toch wel normaal zijn? Een paar duizend euro omzet missen doordat er geen orders meer afgerond kunnen worden…..en dan niemand bereikbaar.

Slechte service (oftewel --geen service, geen contact te krijgen )

Webshops draaien over het algemeen toch 24/7 - daar hoort ook de juiste service bij als dat nodig is. In ieder geval voor noodgevallen.

Heb deze shop bij mijnwebwinkel ondergebracht (vanuit een ander systeem de shop loopt al ruim 10 jaar) sinds november dus hier … om uit te proberen, en liep al tegen heel veel dingen aan die niet zelf aan te passen zijn, plus allerlei foutjes.

Maar dit vind ik gewoonweg niet kunnen.
Voor mij wel de doorslag om ook deze webshop elders onder te brengen.
Dit kost veel geld.
Jammer….maar helaas.

Reputatie 7
Badge +16

@Lynn, ik wil beginnen met dat de checkout weer werkt. De checkout werd niet geladen doordat er aanhalingsteken waren toegevoegd via de standaardteksten. Het ging om de tekst ‘...zaterdag en zondag= ‘s maandags verzonden’. We hebben voor nu de aanhalingstekens weggehaald zodat de checkout weer wordt geladen. In de tussentijd wordt er gewerkt aan een nette fix hiervoor. 

Wat betreft de bereikbaarheid. Wij monitoren 24/7 ons platform. Mocht iets mis gaan op het platform dan gaat bij het verantwoordelijke team de alarmbellen af. Dit geldt alleen voor het hele platform. Op individueel niveau zijn we niet 24/7 beschikbaar. Al is er altijd iemand van support die de mail of ik die de community in de gaten houdt als wij gesloten zijn. Als support het kan oplossen, dan doen ze dat natuurlijk. Het komt voor dat er een ontwikkelaar aan te pas moet komen. Er wordt door support een bug ingeschoten bij het productteam. Zij pakken het met de juiste prioriteit op. Zij bepalen ook wat de prioriteit is. Elke bug is namelijk vervelend. Bugs in de checkout hebben overigens altijd voorrang. Gisteren is er al voorwerk gedaan, maar zijn we nog niet tot de oorzaak gekomen. Deze ochtend zijn we verder gegaan om de bug die bij jou in de checkout zat op te lossen. Dat is inmiddels gelukt. 

Ik laat je weten wanneer de volledige fix live staat. Je kunt dan aanhalingstekens weer gebruiken. Dat is nu nog niet mogelijk.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

@Lynn, de bug is nu volledig opgelost. Je kunt nu dus ook weer aanhalingstekens gebruiken. 

Groet,
Ebbe

Reageer