Vraag

Bestelling niet zichtbaar in overzicht, wel betaald en mail gekregen

• 4 June 2022
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hallo allemaal,

Ik heb vanochtend een bestelling binnengekregen (5281). Deze staat alleen niet in het overzicht van bestellingen. Ik heb geen filters actief, de bestelling staat ook niet in archief. De klant heeft wel succesvol betaald en ik heb ook een bestelbevestiging gekregen via de mail, maar hij staat gewoon niet in het overzicht. (Hij staat ook niet tussen de andere ordernummers ergens middenin ofzo) 

Gewoon weg!

Heeft iemand dit ook gehad? Ik kan nu namelijk geen factuur uitprinten en qua administratie bestaat de bestelling niet.

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Ik heb dat ook 1 keer gehad. Hij stond nergens tussen maar ik kon hem wel vinden als ik in orders zocht op het exacte ordernummer. Misschien helpt dat?

Anders moet MWW het kunnen zien alleen zullen die waarschijnlijk (gok ik) dinsdag er pas weer zijn ivm met Pinksteren.

Het scheen iets te zijn met datum/tijd notering als ik het goed onthouden heb.

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb dat ook 1 keer gehad. Hij stond nergens tussen maar ik kon hem wel vinden als ik in orders zocht op het exacte ordernummer. Misschien helpt dat?

Anders moet MWW het kunnen zien alleen zullen die waarschijnlijk (gok ik) dinsdag er pas weer zijn ivm met Pinksteren.

Het scheen iets te zijn met datum/tijd notering als ik het goed onthouden heb.

Je hebt inderdaad gelijk! Ik kan hem wel zoeken op naam van de klant en op ordernummer. Probleem soort van opgelost gelukkig voor nu. Dankjewel! :)

Een vreemd probleem! Hopelijk gebeurt het niet vaker. Het is dat ik het toevallig zag, maar anders kan je een hele bestelling missen…

Nogmaals bedankt!

Reputatie 6
Badge +5

No problem! Graag gedaan :-)