Vraag

Bestelling doorgekomen terwijl betaling (Mollie) mislukt is.

• 11 July 2022
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

Vandaag -en ook vorige week 1 maal- kreeg ik een bestelling binnen met betaalwijze iDeal (via Mollie). De betaling bleek 1x geannuleerd en 1x mislukt en toch kwam beide keren de bestelling door alszijnde betaald met iDeal.

Uiteraard kan ik in Mollie zien dat de betaling niet doorgekomen is, maar normaal gezien mag ik dan geen bestelling binnen krijgen via mww, enkel wanneer er betaald is lijkt mij.

Uiteindelijk heb ik de betaallink via mollie door kunnen sturen naar de betreffende klanten en was de betaling snel alsnog in orde, maar dit mag niet gebeuren lijkt mij.

Zijn hier problemen van bekend? En dan ook vooral oplossingen voor?

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Dit gebeurd bij mij ook af en toe. Het bolletje bij iDEAL veranderd dan in rood. Ik vind dat niet zo’n probleem. Vaak zie ik dat de klant dan de bestelling opnieuw plaatst en dat het dan wel goed gaat. 
Soms stuur ik de klant een mailtje met de opties (opnieuw bestellen of handmatig betalen). 

Reputatie 5
Badge +6

Maar inderdaad een goede vraag waarom zo’n bestelling er dan toch door komt.

Reputatie 2
Badge +3

Dit kan op het moment inderdaad voorkomen. Meer hierover lees je in dit topic.

Reputatie 6
Badge +8

Vervelend dat dit na 7 maanden nog steeds niet opgelost is...

Reputatie 4
Badge +7

Beste allemaal,

Het is verholpen en de orders zouden nu onder de juiste status binnen moeten komen. Mocht je vanaf nu toch anders ervaren, willen jullie dit dan doorgeven per mail aan het Customer Care team o.v.v. de winkelnaam en het ordernummer? Bedankt!