Beantwoord

Artikelen zonder verzendkosten

• 4 mei 2020
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Hallo allen,

Ik weet niet of het de bedoeling is om dit soort vragen hier te stellen maar je moet toich ergens beginnen.

Als heel nieuwe gebruiker van mijnwebwinkel ben ik op zoek naar de mogelijkheid om artikelen met en zonder verzendkosten. Wij verkopen naast producten ook abonnementen. Om hierop verzendkosten te rekenen is niet reëel. Kan ik ergens aangeven dat verzendkosten niet van toepassing zijn?

Ik hoor graag

Henk-Jan

icon

Beste antwoord door Ebbe 6 mei 2020, 09:59

Hi Henk-Jan,

Dit soort vragen kunnen prima hier. Enne welkom bij MWW:muscle:

Je stelt de verzendkosten in op basis van gewichten. 

het betekent echter niet dat je de daadwerkelijke gewichten moet gebruiken. Het is meestal makkelijker om met fictieve gewichten te werken.

De tarieventabel zou je als volgt kunnen indelen:
0 - 0,1 kg €0,00 (gratis verzenden)
0,1 - 1 kg € 3,95 (brievenbuspost)
1 - 10 kg € 6,95 (pakketpost)
10+ kg € 13,25 (grote orders)

Geef je artikelen een gewicht mee dat past bij het pakket waar ze in moeten. De abonnementen geef je dus een gewicht van 0 kg mee. Hier wordt dan geen verzendkosten voor berekend. 

Succes en laat het weten als je vragen hebt.

Groet,
Ebbe

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hi Henk-Jan,

Dit soort vragen kunnen prima hier. Enne welkom bij MWW:muscle:

Je stelt de verzendkosten in op basis van gewichten. 

het betekent echter niet dat je de daadwerkelijke gewichten moet gebruiken. Het is meestal makkelijker om met fictieve gewichten te werken.

De tarieventabel zou je als volgt kunnen indelen:
0 - 0,1 kg €0,00 (gratis verzenden)
0,1 - 1 kg € 3,95 (brievenbuspost)
1 - 10 kg € 6,95 (pakketpost)
10+ kg € 13,25 (grote orders)

Geef je artikelen een gewicht mee dat past bij het pakket waar ze in moeten. De abonnementen geef je dus een gewicht van 0 kg mee. Hier wordt dan geen verzendkosten voor berekend. 

Succes en laat het weten als je vragen hebt.

Groet,
Ebbe

Reageer