Beantwoord

Artikelen bundelen in 1 pakket

• 22 July 2020
  • 9 reacties
  • 177 Bekeken

Wat ik graag zou zien dat als een klant niet bv 1 artikel maar een pakket met bv 5 artikelen tegelijk wilt bestellen en deze ook gemuteerd worden in de voorraad! 

Dus klant bestelt ipv 5 losse artikelen een voordeel start pakket met 5 artikelen in het pakket.

Pakket A     5 producten kost € 125,00 met inhoud 5 verschillende producten.

Pakket B     6 producten kost € 135,00 met inhoud 6 verschillende producten.

Is dit te realiseren 

Gr. Aad

icon

Beste antwoord door Merel 23 July 2020, 08:18

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +7

Hoi @Turbohoof ,

Gister hebben we het volgende antwoord hierop per mail aan je gegeven:

Bedankt voor je mailtje en goed dat je een en ander even navraagt! 

Ik neem aan dat je bedoelt dat de voorraad van de aparte artikelen aangepast wordt als een dergelijk pakket besteld wordt? 

De voorraad wordt per artikel bijgewerkt. Het systeem moet weten om welke artikelen het gaat. Je zou eventueel een hoofdartikel kunnen maken met hieraan een keuzelijst voor de onderdelen van het pakket. Elk onderdeel kan dan een eigen voorraad hebben.

Wellicht dat andere webwinkeliers op het platform nog andere creatieve ideeën hebben!

Reputatie 3
Badge +1

Dus een drama, want 1 hoofdartikel met een keuzelijst aan opties/accessoires. Die losse accessoires verkoop je neem ik aan ook los? Dan klopt je voorraad dus ook niet meer.

Reputatie 7
Badge +16

Dat klopt, Sander. Samengestelde producten bieden we niet. Als je de producen ook los verkoopt, dan wordt bij de losse producten de voorraad niet automatisch bijgewerkt. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +1

@Ebbe  Tijd dat daar eens aan wordt gewerkt!

Reputatie 1
Badge

Ja, daar zouden wij ook enorm mee geholpen zijn. Zal het ook melden op https://feedback.mijnwebwinkel.nl/

Badge

Hoi, sluit ik me bij aan. En ook nog steeds 1 voorraad voor 2 websites, nl. Particulieren webshop en groothandel. 
groetjes,

Maria

Reputatie 1
Badge

Dit zou ik ook graag willen. Met een productbundel functie zouden bovendien 2 vliegen in 1 klap geslagen kunnen worden:

- beter voorraad beheer van producten die in een bundel worden aangeboden. 
- de mogelijkheid om verschillende btw-tarieven in 1 bundel te hanteren. ik verkoop nu bijvoorbeeld elk jaar kerstpakketten met een combinatie van 21% en 9% artikelen, waar ik onnodig op toeleg omdat ik nu voor het hele pakket 21% moet hanteren. 

Reputatie 1
Badge +1

Ik zou dit ook graag willen! Scheelt weer een hoop administratieve handelingen :grin:

Reputatie 7
Badge +16

Vergeet ook niet je stem uit te brengen → https://feedback.mijnwebwinkel.nl/248 

Reageer