Vraag

Artikelbeheer klopt niet na verwijderen bestelling.

• 20 February 2022
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Ik had vanmorgen een bestelling geplaatst om te kijken of wij tegen problemen analiepen.
Nu zag ik dat als ik de bestelling bij de inlogpagina van de bank annuleer en hem dan bij beheer verwijder dat hij dan de bestelde producten weer bijboekt. Maar deze zijn van te voren niet afgeboekt waardoor je dus een scheve voorraad krijgt.

4 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik had vanmorgen een bestelling geplaatst om te kijken of wij tegen problemen analiepen.
Nu zag ik dat als ik de bestelling bij de inlogpagina van de bank annuleer en hem dan bij beheer verwijder dat hij dan de bestelde producten weer bijboekt. Maar deze zijn van te voren niet afgeboekt waardoor je dus een scheve voorraad krijgt.

Jeetje, ook dat nog. Zo bij mij eens controleren. Fijn dat je het aangeeft. 

Reputatie 5
Badge +8

Klopt, dit is al een tijdje zo (enkele weken). Als je een niet afgeronde bestelling annuleert, krijg je de optie om de voorraad bij te boeken, maar als je dat doet (+1) dan heb je dus teveel bijgeboekt omdat het in eerste instantie niet is afgeschreven van de voorraad. Ik kies daarom altijd voor +0. Ik heb gemerkt dat het ook uitmaakt of je een bestelling binnen 1 uur op "geannuleerd" zet of na 1 dat bijv., want na 1 dag krijg ik vaak de optie niet te zien om de voorraad bij te werken.

Reputatie 6
Badge +8

Hoop niet dat dit waar is, we annuleren best vaak orders op die manier, zeker bij de bestellingen ‘afhalen in de winkel’. 

Badge +1

Dit is inderdaad enorm vervelend, ik ervaar dit probleem sinds enkele weken.

Reageer