Vraag

Artikel met levertijd niet zichtbaar in order

Reputatie 2
Badge +1

Goedenavond,  

Ik loop tegen een probleem aan, dus hopelijk kan hier iets gedaan worden. 

Op onze webshop heb ik een aantal artikelen waar ik bij wil hebben staan dat als ze uitverkocht zijn dat de levertijd een X aantal dagen is, geen probleem dat lukt. 

Maar in zowel de orderbevestiging als in de backoffice en op de pakbon is dit vervolgens niet zichtbaar.  

Moet ik dat ergens ook handmatig invullen, want heb deze manier heb je aan die optie niet zoveel volgens mij. 

Wie heeft de gouden tip? 

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Niemand??

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag,

Het is niet mogelijk om dit te vermelden op de orderbevestiging of op de pakbon. Dit kan alleen bij het product zelf worden vermeld. 

Reputatie 6
Badge +7

Goedemiddag,

Het is niet mogelijk om dit te vermelden op de orderbevestiging of op de pakbon. Dit kan alleen bij het product zelf worden vermeld. 

Dit is in het verleden wel geweest. Jammer dat dit nu niet meer kan.

Reputatie 2
Badge +1

Goedemiddag,

Dat is echt heel jammer. Want daarna kan zowel ik als de klant die informatie dus niet meer zien. Hoe duidelijk is dit dan voor de klant? En voor ons (als winkelier) schiet het niks op, want je ontvangt ook geen artikelvoorraad wijziging op deze manier. 

Dus een functie, wat eigenlijk (naar mijn idee) niet werkt zoals je zou verwachten. 

Hier staat het inmiddels weer uit, want dit werkt vooral frustrerend (tenminste dat vind ik) omdat het het dan weer net niet is. 

Ik hoop dat hier misschien nog een keer naar gekeken kan worden om deze functie ook functioneel te maken. 

Reageer