Vraag

Afronden bestelling vanuit ads campagne

  • 11 mei 2020
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Badge +1

Ik krijg de afgelopen dagen steeds vaker de vraag over het afronden van een order na het klikken op een van onze advertenties op sociale media.

Wanneer de klanten hun orders willen afrekenen dan lukt niet. Opvallend is dat alle klanten via een sociale media advertentie op onze webshop binnenkomen. 

Is hier meer over bekend? Kunnen jullie ons verder helpen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Nicky, Dit zegt mij niks. Krijgen jouw klanten een foutmelding te zien? Komt de order wel binnen in de beheeromgeving? Heb je eventueel een link waarop ze binnen komen? 

Ik hoor het graag. 

Groet,
Ebbe

 

Badge +1

@Ebbe De klanten geven aan dat ze steeds terugkeren naar het beginscherm bij het afronden van een order. Deze komt ook niet bij ons binnen. Opvallend is dat alle klanten die dit aangeven zeggen doorgelinkt te zijn van een socialmedia advertentie.

Reputatie 7
Badge +16

Hm dat is bijzonder Nicky. Om dit te kunnen troubleshooten heb ik meer informatie nodig. Zou je antwoord kunnen geven op de volgende vragen. 

  • Via welke link komen ze binnen?
  • Welke producten worden er besteld?
  • Welke betaalwijze wordt er gekozen?

Thanks! 

Reageer