Vraag

afrekenen

• 14 March 2021
  • 4 reacties
  • 25 Bekeken

een vraag:

ik verkoop 1 artikel voor bij 25€ en deze kunnen ze aanklikken voor de hoeveelheid dus bijv 4x 25 € = 100€

nu kunnen ze tegen meerprijs voor 10 € per stuk extra iets toevoegen bijv ook 4x = 40€

dan zou het totaal op 140 € komen

hoe kan ik dit apart laten bestellen en afrekenen ?

want dan zien bij aantal staat steeds 1 en als ze dan bijv 4 intoetsen wordt het bedrag opeens 4x140 € en dat komt niet goed ! 

hoe kan ik dat aanpassen ?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Ik denk dat je beste optie de ‘keuzelijsten’ is. Hiermee kun je meerdere opties tegen meerprijs aanbieden. 

ja klopt ) dat werkt ook mooi, maar als je dan wilt afrekenen vraagt ie nog een keer het aantal en dan loop je vast want als je de dan bijv 2 intoetst krijg je alles dubbel aan kosten

Reputatie 6
Badge +7

Een aparte keuze maken voor 1, 2, 3, 4 stuks en daar de meerprijs aan vast hangen.

Dus 1 = meerprijs 10 euro

2 = meerprijs 20 euro etc.

klopt ) kijk maar eens op mijn site bij bingo kaarten  www.zwaluwenshop.nl

dan kunnen ze 1 pakket kopen van 17,50 € en daarnaast kunnen ze extra kaart kopen voor 7,50 € 

en dat kan ik ook nog wel aanpassen dat ze bijv wel 10 losse kaarten kunnen kopen van 7,50 € per stuk maar dan bij het totaal gaat het mis want als ik dan bijv 4 stuks in typ dan rekent hij alles x4 en dat moet ook niet )

kijk maar eens dan snap je wat ik bedoel

Reageer