Vraag

Afhalen bij winkelier icm paypal

• 30 July 2023
  • 3 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik vroeg me af in hoeverre dat het mogelijk is om Afhalen bij Winkelier te gebruiken is in combinatie met Paypal of Creditcard? Hoe kan je voorkomen dat de klant probeert zijn geld terug te krijgen na het afhalen? 

Nu weigeren we de combinatie maar er zijn nog steeds voldoende klanten die dit niet zien. Maar wil daar eigenlijk vanaf. 

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Ik zag je vraag net langskomen in de nieuwsbrief en ik kan je het wel zeggen:
Echt blijven weigeren!

Paypal ‘eist’ bewijs van levering. Een track en trace is een bewijs.

Ik heb letterlijk meegemaakt dat een klant met paypal (van haar vriend bleek later) betaalde en kwam ophalen.

Maanden later een terugbetaal verzoek gekregen. Het was uit met haar vriend en ze wilde hem ‘terugbetalen.’
Ik heb geprobeerd uit te leggen dat ze daarmee mij en niet haar ex benadeeld maar er was geen normaal gesprek te voeren 😁

En paypal zei letterlijk dat bestellingen met afhalen en paypal op eigen risico zijn

Credit card weet ik niet maar ik kan me voorstellen dat het hetzelfde is.

Als het vaste  / bekende klanten zijn dan accepteer ik het wel maar ken ik ze niet dan doe ik het ook niet (meer)

Reputatie 2
Badge +3

je kan paypal als friends accepteren. Dat kunnen ze achteraf niet terugvragen. En ze ontvangen het product ter plekken, dus waarom dan de pp fee van 4% betalen, is alleen beetje omslachtig. Maar ik heb een aantal vaste klanten die dan kiezen voor bank transfer en het geld handmatig paypal als friends overmaken

Reputatie 5
Badge +8

misschien heel raar - maar waarom paypal bij afhalen?

kun je niet met een tikkie werken - of heb je geen sumup?

Reageer