Beantwoord

Adres aanpassen van order

  • 3 juni 2021
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Klant heeft per ongeluk het huisnummer niet volledig ingevuld … kun je dit nog aanpassen in de admin ?

Volgens mij niet … zou wel handig zijn. Nu moet ik in MyParcel een etiket aanmaken.

 

Of heeft iemand nog een ander idee ?

 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen Lagraauw 3 juni 2021, 15:35

Kun je gewoon aanpassen hoor, in de order van de klant naast de gegevens van de klant staat een tandwiel daar op drukken en je kunt het aanpassen

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb de klarna Checkout en dan kan dat niet. Ik heb begrepen dat dat te maken heeft met dat Klarna de betaling goedkeurt op dat adres en het dan dus niet achteraf weer aangepast mag worden.
Is inderdaad wel lastig want het gebeurt bij mij ook wel eens dat klanten een toevoeging vergeten of het huisnummer niet juist invullen.

Badge

Kun je gewoon aanpassen hoor, in de order van de klant naast de gegevens van de klant staat een tandwiel daar op drukken en je kunt het aanpassen

Reputatie 4
Badge +6

@Jeroen Lagraauw: Top … ik zag wel het tandwiel … maar niet bij stilgestaan dat je hier het gehele adres kan aanpassen … bedankt … voor de volgende keer is dit handiger en sneller aan te passen in MWW in plaats van MyParcel !

Reageer