Beantwoord

Adres aanpassen van order

• 3 June 2021
  • 10 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Klant heeft per ongeluk het huisnummer niet volledig ingevuld … kun je dit nog aanpassen in de admin ?

Volgens mij niet … zou wel handig zijn. Nu moet ik in MyParcel een etiket aanmaken.

Of heeft iemand nog een ander idee ?

icon

Beste antwoord door Jeroen Lagraauw 3 June 2021, 15:35

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb de klarna Checkout en dan kan dat niet. Ik heb begrepen dat dat te maken heeft met dat Klarna de betaling goedkeurt op dat adres en het dan dus niet achteraf weer aangepast mag worden.
Is inderdaad wel lastig want het gebeurt bij mij ook wel eens dat klanten een toevoeging vergeten of het huisnummer niet juist invullen.

Badge

Kun je gewoon aanpassen hoor, in de order van de klant naast de gegevens van de klant staat een tandwiel daar op drukken en je kunt het aanpassen

Reputatie 4
Badge +6

@Jeroen Lagraauw: Top … ik zag wel het tandwiel … maar niet bij stilgestaan dat je hier het gehele adres kan aanpassen … bedankt … voor de volgende keer is dit handiger en sneller aan te passen in MWW in plaats van MyParcel !

Badge

Dus als je klarna checkout hebt, kun je adres niet aanpassen? 

Reputatie 5
Badge +6

Dat kon niet maar ik zie dat het nu wel lukt. Misschien ligt het eraan welke betaaloptie ze gekozen hebben bij de Klarna Checkout.

Reputatie 4
Badge +6

Als je het adres aanpast past hij deze dan ook automatisch bij Myparcel aan?
Wij zitten via Keendelivery en daar moet ik het adres apart aanpassen.

Reputatie 5
Badge +6

Als je het adres aanpast past hij deze dan ook automatisch bij Myparcel aan?
Wij zitten via Keendelivery en daar moet ik het adres apart aanpassen.

Als je een nieuw label maakt nadat je het adres gewijzigd hebt denk ik wel. Een label wat al in MyParcel staat moet je denk ik wel handmatig aanpassen bij MyParcel.

Reputatie 4
Badge +6

Denk dat My parcel dan heel anders werkt. Keendelivery haalt de adres op zodra de klant de bestelling geheel heeft afgerond.
Dus worden er daarna nog aanpassingen gedaan dan neemt hij deze niet meer mee. 
Maar ook als een klant een bestelling niet afrond en deze alsnog wil hebben moeten wij zelf het adres invoeren.
Is wel wat meer werk maar voor ons scheelt het wel veel in de prijs.

Reputatie 5
Badge +7

@Humiez Bij MyParcel genereer je inderdaad pas een label zodra dat je deze zelf heb aangemaakt bij de betreffende order in MWW. Overigens met 1 druk op de knop.. 

Reputatie 5
Badge +6

Hoe komt het toch dat ik de ene keer het adres wel kan wijzigen bij een order als een klant een fout maakt en de andere keer niet? Ik gebruik de Klarna checkout. Klant heeft betaalt met iDeal.

Reageer