Vraag

achteraf betalen standaard aangevinkt

• 28 October 2021
  • 6 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb de Klarna checkout en de laatste tijd krijg ik steeds vaker telefoontjes van mensen dat ze niet weten hoe ze moeten betalen omdat ze achteraf betalen hebben. Ze zeggen dan dat ze dat niet hebben aangevinkt. Net ook weer. Dus ik ben eens een testbestelling gaan doen. Nu blijkt dat standaard achteraf betalen aangevinkt staat en bovenaan staat. Is dit verandert? Voorheen kreeg ik deze telefoontjes en mailtjes zelden namelijk.

Het zou fijn zijn als dat niet standaard aangevinkt staat maar de klant bewust een betaalmethode moet kiezen.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Via instellingen -> checkout -> betaalmethodes kan je bovenin via tabblad "volgorde" de volgorde waarin de betaalmethodes getoond worden aanpassen. Wat gebeurd er als je daar iDEAL bovenaan plaatst?

Reputatie 6
Badge +7

Via instellingen -> checkout -> betaalmethodes kan je bovenin via tabblad "volgorde" de volgorde waarin de betaalmethodes getoond worden aanpassen. Wat gebeurd er als je daar iDEAL bovenaan plaatst?

Dat kan helaas niet bij de Klarna checkout. Ik kan alleen kiezen voor Klarna checkout boven en PayPal. De volgorde die bij Klarna getoond wordt heb ik geen invloed op. iDeal loopt bij mij ook via Klarna.

Reputatie 7
Badge +9

Dat kan helaas niet bij de Klarna checkout. Ik kan alleen kiezen voor Klarna checkout boven en PayPal. De volgorde die bij Klarna getoond wordt heb ik geen invloed op. iDeal loopt bij mij ook via Klarna.

Dan zal het komen dat Klarna's paradepaardje het ‘Achteraf betalen’ is. :wink:

Reputatie 6
Badge +7

Ik vrees het ook. Dat ze het bovenaan zetten is nog niet zo erg maar dat het standaard aangevinkt is ben ik niet zo blij mee. @Ebbe is dit ergens aan te passen dat het niet standaard aangevinkt wordt?

Reputatie 7
Badge +16

Hi,

Je kunt dit niet aanpassen. Klarna zegt dat hun dienst conversie verhogend is. Één van die redenen is door het gebruik van achteraf betalen. Hierdoor tonen zij achteraf betalen standaard geactiveerd en bovenaan. Wij hebben de checkout van Klarna geïntegreerd, dus nemen 'm als het ware af zoals Klarna deze aanbiedt. Wij kunnen hier dus ook geen aanpassingen in aanbrengen. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 6
Badge +7

Hi,

Je kunt dit niet aanpassen. Klarna zegt dat hun dienst conversie verhogend is. Één van die redenen is door het gebruik van achteraf betalen. Hierdoor tonen zij achteraf betalen standaard geactiveerd en bovenaan. Wij hebben de checkout van Klarna geïntegreerd, dus nemen 'm als het ware af zoals Klarna deze aanbiedt. Wij kunnen hier dus ook geen aanpassingen in aanbrengen. 

Groet,
Ebbe

Dat is jammer, maar is dan niet anders.

Reageer