Vraag

aanpassing order (vooruitbetalen via mollie)

• 21 maart 2021
  • 5 reacties
  • 28 Bekeken

Reputatie 3
Badge +5

aanpassing order (vooruitbetalen via mollie) … is het niet meer mogelijk om een artikel toe te voegen of korting door te voeren … cq hoe doe ik dat dan wel ?

Ik wil een korting verstrekken (kortsingscode toevoegen)

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Let wel op dat je nu zelf moet controleren of het bedrag op je rekening staat, Marco. Wij tonen (discutabel) een groene status, wat voor bijvoorbeeld iDEAL staat voor dat er betaald is. Voor vooraf overmaken weten we dat niet. Houd daar rekening mee. 
Een order moet altijd helemaal afgerond zijn voordat je deze in de beheeromgeving nog kan aanpassen. 

is er ergens een uitleg / video wat je wanneer moet doen bij welke betaalsoort ?

Ik weet niet zeker of je dit zoekt → https://www.mijnwebwinkel.nl/support/wat-zijn-de-verschillende-orderstatussen Anders hoor ik het wel. 

Reputatie 7
Badge +16

Hi Marco,

Gaat het om dit ordernummer 202100013? Deze order lijkt nog niet te zijn afgerond. Een order die nog niet is afgerond kan nog niet worden aangepast. Wat is de status van Mollie voor deze order?

Reputatie 3
Badge +5

@Ebbe: het is inderdaad deze order … deze order is nog niet betaald … ik wilde er een korting vanaf halen en afronden … had ik bij een vorige order ook zo gedaan (was wel een ideal betaling) … of begrijp ik het goed dat de klant eerst deze order moet betalen en dat ik vervolgens een kortingscode kan toevoegen en dat er dan geld wordt teruggestort ?

Reputatie 3
Badge +5

is er ergens een uitleg / video wat je wanneer moet doen bij welke betaalsoort ?

Reputatie 3
Badge +5

Inmiddels een retour order aangenaakt … en een nieuwe order namens klant … dit moet volgens mij beter en sneller kunnen … in elk geval de vooruitbetalen niet meer via Mollie maar via Mijnwebwinkel aangezet (dan kun je toch meer via de backend regelen mocht dit nodig zijn).

Reageer