Vraag

aanpassen volgorde binnenkomende orders

• 21 March 2022
  • 0 reacties
  • 16 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik merk sinds een periode dat de volgorde van de binnenkomende orders geen enkele logica bevat. Eerst had dit te maken met het bewaren van het winkelmandje waardoor de order die uiteindelijk na een aantal dagen toch werd afgerekend tussen oudere orders schoot. Maar nu tref ik dat meerdere orders op willekeurige volgorde in de lijst komen te staan. Zowel het vullen van een winkelmand als de datum van afronden lijken geen ijkpunt meer en het ordernummer ook niet. Dit zorgt soms voor het missen van binnengekomen orders en onnodig lang wachten voor de klant. 

Nu verwerken we de orders uiteraard maar soms is dat een lange lijst en aangezien we geen computer in het magazijn hebben staan gebeurd dat achteraf. De e-mail geeft geen houvast ivm het order aantal en drukte. Vaak zie ik het pas als ik weer in ons verzendportal kijk, daar staan de laatste doorgeschoten orders wel bovenaan. Ook is zo het ‘op verzonden’ zetten per bulk een hele klus omdat je telkens heen en weer aan het scrollen bent en moet zoeken naar het volgende ordernummer. Is hier iets aan te doen?  alvast bedankt!

0 reacties

Geen reactie

Reageer