Beantwoord

Aanhef weglaten

• 17 April 2020
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

Hi! Ik zou graag willen weten hoe ik de aanhef weg kan laten zodat deze niet meer op de verzendlabels komt te staan (koppeling met MyParcel) 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Ebbe 24 April 2020, 13:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Homebydewy, je kunt bij ons de aanhef weglaten. Deze wordt dan niet aan de klant gevraagd en kan dus ook niet ingevuld worden. Ik weet alleen niet 100% zeker of de aanhef dan ook niet op het label van MyParcel komt te staan. Het lijkt mij sterk, zij krijgen namelijk geen aanhef vanuit ons doorgestuurd. Wellicht dat zij dan terugvallen op Dhr/mevr of iets dergelijks.

Om het bij ons in te stellen ga je naar bestelproces. Daar vink je bij de algemene opties ‘geslacht/Aanhef aan de klant vragen’ uit. 

Hi @Ebbe ! 

Dankjewel voor je reactie. Deze optie staat alleen al uitgevinkt, dat kan het dus niet zijn. Zijn er nog meer opties? 

Reputatie 7
Badge +16

@Homebydewy excuses, dit is mij helemaal ontschoten. Goed dat je support nog hebt gemaild! 

We zijn er even verder ingedoken en het komt omdat je Klarna gebruikt. Zij vragen altijd om de aanhef. Deze aanhef wordt ook doorgestuurd naar de verzendpartijen. In de checkout van Klarna is het niet mogelijk om dit te wijzigen. Andere betaalproviders nemen onze checkout wel over, daar wordt de aanhef niet gevraagd en doorgestuurd. 

Wat betreft je andere vraag: Als je een order opent en kijkt bij verzending (als je het label al hebt aangemaakt). Als je dan op de Track&Trace code klikt opent de PostNL pagina in de zelfde pagina en geen nieuw tabblad. Kan dit ook ergens gewijzigd worden met een instelling?

Dit ligt bij ons. Ik heb het aangekaart bij ons productteam. Bedankt voor het doorgeven! 

Reageer